22 Şubat 2010

İNSANA GEREK BİR YÜREK



Bazen uçsuz bucaksız bir ormanda otururum bir banka

Fısıldadığım kelimelerimdir...
Duyduğunuz kelimelerim...

Sonsuzluğa yazarım kelimelerimi
Yüreğimin sesi duyulsun isterim

***

18,110 kelimem kopyalanmış geçtiğimiz 24 saat içinde

Arşivi kaldırdım olmadı
Açtım olmadı
Sakladım olmadı
Sakındım olmadı

***

SÖZÜM SİZE
Ey! Bir teşekkür etmeye üşenen
 ama kopyalama konusunda canını dişine takanlar

Utanmadınız
Utanmadınız kelimelerimi alıp
Kelimeleriniz etmeye

Neden anlamak istemiyorsunuz
Çalıntı kelimelerle siz ancak HİÇ olursunuz
Neden kendi dilinizin, yüreğinizin döndüğünce yazmazsınız

Anladım
Ne yüreğiniz ne diliniz yetmiyor hissettiklerinize
Benim de olur
Ben de kelimesiz, hecesiz, hissiz kalırım ara ara
Dolanırım kelimeler diyarında

Ama  çok mu zor be,

Çok mu zor
 Yazabilsem bunları demek isterdim demek
Çok mu zor
Yüreğine sağlık, kullanabilir miyim demek
Çok mu zor
Beğendim blogumda yayınlıyorum demek

Bunu bile diyemiyor mu diliniz
Bu bile geçmiyor mu yüreğinizden

Kesin dilinizi
Çıkarıp atın yüreğinizi
Zaten onlar sadece
İNSANSANIZ
 gerek

Sadece
İNSANA
gerek

________________________________________

Fotoğraf / Leszek Bujnowski

4 yorum:

  1. Yazabilmek herkesin harcı değil."mış "gibi yapmak ne kazandırır ki insana ? Ben de yazabilen biri değilim ve yazabilenlere hep imrendiğimi çekinmeden söylerim :)Seni de gıpta ile izliyorum :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel kelimeler bunlar... alkış

    amma velakin; çalanlar çaldıklarını çalanlara kızdıkları için uyarı olsun diye çalacaklar bunu da:))

    YanıtlaSil
  3. dalgaları aşmak teşekkür ederim, herkes kendincce dile getirir ve herkes yazar bir şekilde.
    bunu üzerine bir yazı yazmıştım evvel zamanlardan birinde...
    dilim döndüğünce yüreğim yettiğince yazmaya çalışıyorum.
    beğenen okuyor, beğenmeyen eleştiriyor.
    ben (ç)alıntılardan bıktım usandım...
    hayır yeğenim oldu, ben de iki satır karaladım üzerine, adamın biri almış yazıyı aynen, kopyalamış sitesine...
    bir de gelen tebrikleri kabul etmiş ya... yuh demek istiyorum işte böylelerine...

    bu konu hakkında yazdığım iki yazıyı okumak istersen,

    http://evrenin.blogspot.com/2009/10/dilsiz-gecelerin-sessiz-tanigi_6657.html

    http://evrenin.blogspot.com/2009/12/ip-dedektifleri-bir-ad-olmal-insann.html


    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. gülüyorsun değil mi? sanki çözüm olacakmış gibi yakınmalarıma...

    onlar da gülüyorlar mı acaba, muhtemelen gülüyorlardır...
    gülsünler...
    gülsünler hiçliklerine...
    gülsünler iki lafı bir araya getiremeyişlerine...
    en çok da gülsünler; kendilerine hırsız bile diyemeyen dilime...

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...