01 Aralık 2011

Aralık

Bir kapı aralığından bakıyorum hayata bugünlerde... Biraz durgun biraz halsizim. Kafamın içindeki tilkilere sorsan, onlar bile yorgun artık dolanmaktan. Değil kuyrukları, kulakları bile birbirine değiyor soğuktan. Sıklıkla, kendimi ananemin çorbasını hayal ederken buluyorum gün ortasında. Kimse tarifini bilmiyor. Kızıyorum. Hadi ben çocuktum, siz hiç mi dikkat etmezdiniz nasıl yapardı... 

İçimi ısıtacak tek şeyin, bir tas çorba ya da gülen bir çift göz olması acaba tesadüf mü? Kapıyı kapatmak gerek belki, bak koca bir yıl da bitiyor diyorum kendime... Koca bir yılın biteceğinin haberi ilk günden de verilmez ki diyorum sonra... Daha ne de olsa üç onluk günler var yeni yıla. Biraz umutsuz muyum ki... Biraz kırgın. Belki de biraz ne istediğini bilmez bir halim vardır benim. 

Aralık da gelmiş diyorum. Kapıyı usulca kapatıp, ağlıyorum. 



görsel / buradan



12 yorum:

  1. ama olar mı hiç böleee :( üzülürüm sonra çok hem sen demezmiydin .Mutsuzluktan mutlu olma kapını hep açık tut diye sen de öyle yap kapın hep açık olsun sıkıca sarılmak isterim belki ..

    YanıtlaSil
  2. kapı aralık, mevsim buz... ama yüreklerimiz ısıtır be evren. sen kapıyı kapatma, yoksa nasıl ulaşır içimizdeki deniz birbirine. hem ağlama lütfen, sevdiklerim ağlayınca ben koruyamadığımdan çok çaresiz, yoksul hissediyorum kendimi.

    YanıtlaSil
  3. Çorba da yaparım, gülen bir çift gözle de bakarım Evrenim. Hadi gülümse. Aç kapılarını ardına kadar...

    YanıtlaSil
  4. sevdiğimiz herkes içerideyse, deniz de içeride değil midir sevgili y.

    ağlamak arınmaktır demişti bir arkadaşım. o günden beri daha bir sever oldum ağlamayı. hem son zamanlarda azaldığına göre göz yaşları, mis pak bir insan olma yolundayım sanki :))

    YanıtlaSil
  5. ama ben mutsuzluktan mutlu olmuyorum ki ateşim böceğim. bugünlerde mutsuzum. düzelecek. bak mesela bu sabah harika bir güneşe uyandım. açtım kollarımı bu sefer de mutlulukla yalvardım: hep doğ... hep umut ol içime diye :) severim seni ben. kocaman öperim.

    YanıtlaSil
  6. sen mi gönderdin yoksa güneşi camıma bu sabah aysemam... bak nasıl da gülümsüyorum güne, kendime, içime :)) hem kapıyı kapatmak kötü bir şey değil ki, içeride bıraktım sevdiğim kim ve ne varsa, hem pencerem de her daim aralık, hani gelmek isteyen olursa :)

    YanıtlaSil
  7. evrennnnn :))

    ağlama ağlama...
    aralık iyidir candır :)

    arayı açmayalım öretmenim.

    YanıtlaSil
  8. Aralık hüzünle dokunur bazı yüreklere ama bence, sadece anlamını hissedenlere... En kısa zamanda bahar güneşleri ısıtsın dilerim yüreğini sevgili Evren..

    YanıtlaSil
  9. merak ediyorum ciddi olarak.. bloglarda genellikle neye dikkat ediyorsunuz?

    yazıların icerigi?_ gorselligi? güncelligi?

    nedir dikkat çeken???

    YanıtlaSil
  10. absalommmmm... aralık güzeldir tabi. hoş sana her gün güzel :))

    YanıtlaSil
  11. sağolasın yıldız yağmurları, benim yağmurlarım bahar yağmuru gibidir, hep güneş açar sonunda...

    YanıtlaSil
  12. dikkat çeken galiba ne aradığımla ilgili özgehan, biraz da modumla ilgili sanırım. yani, bazen içeriği, bazen görselliği, bazen güncelliği, bazen hepsi, bazen hiçbiri... öyle zor ki dikkat çekmenin nedenini bir kaç cümle ile anlatmak...

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...