19 Aralık 2006

MUTLUYUM MUTLUSUN MUTLU

Bu sabah enerji doluydum yatağımda uyandığımda.
Herşeyin yeniliği sarhoş etmişti beni.
Bu sabah ayık kafayla şöyle bir baktım hayatıma.

Daha ne istiyorsun ki dedim kendime...
Ve ekledim.


MUTLUYUM
Umarım
MUTLUSUN ve
diliyorum hepiniz
MUTLUsunuz.

Bu enerjimin en kısa zamanda takılarıma yansımasını diliyorum ve sizleri eski takılarımın yeni fotoğrafları ile başbaşa bırakıyorum.


Fotoğrafları çeken Barbi'ye; bana sabırla zaman ayırdığı ve tüm zorluklara rağmen başarılı sonuçlar almak için uğraştığı ve sonunda kötü bir makarna ve salataya bile ses çıkartmadığı için huzurlarınızda teşekkür ediyorum.


























1 yorum:

  1. 2007 Yilina merhaba demek istedim.
    Bu son yillar seninle beraber yasadigimiz bunca guzel seyler icin tesekkur etmek istiyorum.

    Insan gercekten sevdigi zaman ; sembolik bir kagit parcasini izalayip birlesiyior veya ayrilmadigini ogrendim.

    Her zaman beni tamamlayan diger yarimim olacagini biliyorum.

    Beni dusundugunde, bir yolculuga ciktigimi dusun. Bu yolculugumun fazla surmiyecegini umuyorum, cunki seni her gun ozliyorum Evrenim.

    Seni seven Suatin.

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...