31 Aralık 2022

Ne Geziydi Ama!!!

 


31 Mayıs tarihinde, Bir Parmak Bal ile başladığım gezi-yazı-fotoğraf dizisini yıl bitmeden bitireceğim hedefini tutturup, nihayet dün bitirdim. 

Pandemi sonrası normale dönüşümüz ise, yıllardır "Ohrid'e bir kere daha gitsek" diyen babamın lafını dinleyip, 1 Mayıs - 19 Mayıs tarihleri arasında Yunanistan ve Makedonya'yı kapsayan bir rota ile kelimenin tam anlamıyla, "muhteşem" oldu. 

sözleri ile başladığım gezi notları-anılar-fotoğraflar dizisini, sırasıyla;


    başlıları altında toplamayı başardım. Unutulmaz anılarla dolu, her anı rüya gibi geçen bu seyahat enler arasında yerini aldı. Maviş bize hayalini kurduğumuzdan çok daha keyifli bir yol arkadaşı oldu. 2023 yılında yenilenen yüzüyle, bizimle yepyeni maceralara yol alacağını bildiğimiz, Mavişli yollarda yolculuklarımızın devam ettiği, yollarımızın, yüzümüzü güldüren anılara dönüştüğü, öğrendiğimiz, eğlendiğimiz, gördüğümüz, duyduğumuz, yediğimiz, içtiğimiz, sevdiğimiz, sarıldığımız onca anı biriktirdiğimiz harika bir yıl diliyorum. 

İnsan bazen hayal kuruyor, vazgeçiyor, kırıyor, kırılıyor o uğurda ama niyet temizse, güzelse, kötülük içermiyorsa, gerçekleşiyor, buna hep inandım, rahmetli teyzemin, sen yüreğini kötüye açma dediği gibi. 2023 dilerim, herkesin gönlündekini gerçek kılan harika anılarla dolu, geleni geldiği gibi kabul edip, sabırla öğrenmeyi becerdiği, sonunda huzurlu, sağlıklı, bol kahkahalı anıları sandığına kaldırdığı, şahane bir yıl olur, dilerim yüreklerimizin kapıları hep ve daima sevgiye ve iyiliklere açılsın... 

4 yorum:

  1. Sevgili Evren, haritada görünce gidilen yolları, gerçekten müthiş bir seyahat olmuş diye düşündüm. Eksik kalanlara bakacağım.
    2023 sağlık, neşe, huzur, bereket (ki daha çok gezebilelim), anlayışın ve adaletin hüküm sürdüğü bir yıl olsun. Işıltılarla dolsun hayatımız :) <3
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işıltı önemli ve içten bir dileğe eşlik ediyor. Umarım ve dilerim dediğin gibi olsun dünya, daha adaletli ve sevgi ile kuşatılmış. Sevgiler,

      Sil
  2. Bu haritaya bayıldım; yazıları okudukça haritada yerlerine bakıyordum, hepsi birlikte nefis olmuş. :)
    Nice nice, anısı güzel kalacak ve yazılacak gezilere... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim içn de iyi oldu bu özet. İnsan unutuyor zamanla gereye gitmişti, nasıl yol almıştı. Umarım yollarda olacağımız güzel günlerimiz olsun.
      Sevgiler - Evren

      Sil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...