29 Temmuz 2022

Bensiz Ben Yolumu Bulamam


20'li yaşlarım. Sezenli yıllar. 

Nerede dert, tasa, elem ben de bir Sezen şarkısı, nerede aşk, coşku, umut, bende yine bir Sezen şarkısı. 

Günlerden bir gün... Tanışıyoruz, çok seviyorum.

Yollarım hep kendimden öteye çıkarken ve sanıyorken kurtuluş O'nda 

ve üstelik

O değişiyorken her tutunduğumda!

Ben her onsuz kalışımda haykırıyordum avaz avaza: 

Sensiz ben yolumu bulamam!

 


Düşe kalka, tökezleye, ağlaya... Buluyorum. 

Gözyaşlarımda boğuluyorum. 

Her sabaha suskun uyanıp, her geceye konuşmaktan yorgun düşüp sızarak devam ediyorum. 

Yolculuğum uzun sürüyor. 

1 evlilik ve iki aşktan sonra O'nsuz değil, bensiz yolumu bulamayacağımı fark ediyor, 

Ve yolculuğumun yol arkadaşını buluyorum. 

Sevgiyle başlayıp aşkla devam ederken,

Artık biliyorum,

Bensiz ben yolumu bulamam.


Bana beni gösteren, anlatan, bu yolculuğumda bana eşlik edenlere teşekkürlerimle...





6 yorum:

  1. İlhan İrem hepimizin hayatına nasıl derinden dokunmuş! Bugün bunu anladık, belki de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sevgili Ekmekçikız, insan geriye dönüp bakınca fark ediyor ne kadar etki ettiğini. Cebimize koyduğumuz taşların değeri yaş aldıkça daha çok anlaşılıyor.

      Sil
  2. Çok şey söylemek istedim.. olmadı. Geldiğimi, okuduğumu, müziği dinlediğimi ifade etmek için bu zavallı kelimeler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Momentos, her kelime kıymetli nazarımda.

      Sil
  3. Ah Gençliğim(iz)!
    /.. aşkların en masum yaşandığı yıllarda, içimde biriken duyguların, fırtınaların ve gurbet sancıları içinde geçirdiğim hüzün dolu, kırgın yıllarımın.../ sesiydi, nefesiydi O!.. Hislerimizi en iyi anlatan, ruhumuza derinden dokunan sanatçıydı.

    Duygu yüklü sesiyle, naifliğiyle, duruşuyla... geriye unutulmaz izler bırakıp, sessizce yürüyüp gitti!. Ruhu şad olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel anlatmışsın... Ruhu şad olsun.

      Sil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...