26 Aralık 2021

Özlemek Taç Yapmaktır Aslında

Keşkelerden bir mümkün yaptım kendime, acabalardan bir dünya.

Seni bir nehir kenarına bıraktım, kendimi dağın başına.

Mümkünlerden kaybettim şu hayatta, galibalar acıttı canımı en çok.

Seni özlediğim sabahlara uyandım, öğlen rakısını bahane edip içli köfte yapıp sessizce ağladım.

Kozalaklar topladım, içinde anılar sakladım,

senden sonra tek tek çıkarıp onları kavanozlarda sakladım.

Komşular geldi, can fıstığı sanıp helvamı kavurdular,

en sonunda karalar bağladı tencere bahtlı yüreğim, onu bile anlamadılar.

Sana ait ne varsa gürül gürül çağlayan sulara bıraktım, tencereleri, kavanozları, tülleri.

Yelkenli oldular, rüzgar doldular.

Gözyaşımı, uzak diyarlarda sevda türküsü belleyip ucuz pavyonlarda uvertür olarak çaldılar.

Ben seninle olmazları başıma taç yaptım, yüreğime çan.

Şimdi vakitler ne zaman seni gösterse, uzak şehrin kilisesinden bir ses duyulur.

Çandan öte, cana yakın kederli bir ses, sevenlerin burnunu sızlatır.

Fotoğraf / Ocak 2020 / Darmstadt Gezisi

1. Nasıl özlemişiz Şiirin Tadını, nasıl hemşirem <3
    Önceki yazıya yorum yazmaya gelmiştim ki aaa ben şok, hemşire is really back yani this time. :))
    Öptüm o güzel yüreğinden. Umarım bulmuşsunuzdur aradığınız karı. ❄️❄️❄️ :)

2. Dün önce kar keyfi yaptık bkz. (insta stories), Delmece'ye bir metre kar yağmış. Yollar açık. Devamı kapalı,, dipsiz göl hikaye oldu yani. Tabi önce bir denendi yol, elbet gene yolda kaldık, sonra Armutlu sahile indik, gece yatmadan az önce geldi ilk cümle; sonrası tam bir macera... Gecenin 1'inde eve döndük iyi mi?
    Neyse şiir tadında olacak değil ya hep hayat. Sabah aldığım nota baktım. "Keşkelerden bir mümkün yaptım kendime, acabalardan bir dünya". Acaba dedim, devamı gelir mi dedim, geldi valla :)

3. Çok güzel. Sevgiler. Iyi yıllar.

4. Teşekkürler parıldayan çiçek. Sevgiler. Umarım çok daha iyi bir yıl olur.

5. Hüzünlüydü ama bir o kadar da şahaneydi. Kelimelerle dans etme eylemi yoğun. Hüzünlüydü ama bir o kadar da keyifle okudum:)
    Kalemine sağlık Evrencim...

6. sevmek her şeye rağmen güzel, ruhunuza sağlık

1. Teşekkürler Ahmet Ozan. Sevmek herşeyin kaynağı gibi.

7. Bazen kelimeleri eğip bükmeyi seviyorum Zeugma. Sağolasın. Sevgiler.

8. avrupanın güzel köşelerinden birine yolculuk, yaklaşık 2 yıl önce demek ki, şiir de anlamlı ve hüzünlü, özlem var, yolculuk ile şiir bağlantılı olmalı o zaman :)

1. Pek değil aslında deeptone. Nehirli bir fotoğraf olsun istedim sadece. Bağlantısı bu sadece 😉

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...