07 Aralık 2021

Şahane Karar



Şahane bir sabaha uyandığım söylenemez, Bursa işte!  Lodosu ile meşhur, kafamı allak bullak ediyor, peki kafam bunu nereden biliyor? Dışarıda lodos olduğunu yani. Bu tür soru cevaplara girmeyeyim çıkamıyorum çünkü.  

Bugün şahane bir sabaha uyanmadım.  Yataktayım, ilham perisini bekliyorum, dışardan gören öylesine yatıyorum sanır. Oysa ben kararlıyım, iki satır olsa da blog yazısı yazacağım. Sandıkları karıştır karıştır nereye kadar. 

Kafa sesi var ya, bır bır vır vır konuşan, gevezeliği üzerinde.  Geceleri, gündüzleri, gittiğim yerleri, hayallerimi, her şeyi düşünüyorum. Üşüştüler resmen başıma sabah sabah. 

Gezegenler suçlu bence, bir doğru düzgün hareket edemiyorlar, bir öyle bir böyle. Kesin  vardır bu işte bir parmakları, baş ağrısında yani.  

Yavaş yavaş yataktan kalkmak, güne başlamak lazım. İyi mi ettik bu black out perdeyi seçmekle? 

İnstada şöyle bir dolaştım baktım ki herkes kararlar alıyor yeni yeni. Biri spora başlıyor, biri yeme düzeni ile ilgili değişiklikler yapıyor, başkası hayatı ile ilgili önemli kararlar alıyor, bir başkası daha önce aldığı hayati kararları değiştiriyor. 

Ben de bir karar alıyorum. Bedava sirke misali, baldan tatlı geliyor.

Yorganı başıma çekiyorum.  Olası bir ışık sızmasını böylece bertaraf ediyorum. Bu sabahı sevmedim. Şahane değil bir kere!

Ben şahane sabahlara uyanacak şahane bir kadın olarak lodosu protesto ediyor ve güne başlamıyorum. 

Gün düşünsün gerisini, gezegen kahrolsun dizilişine, black out perde karartsın içini, yastık yorgan ağlasın bu gidişe. 

Karar gibi karar almanın verdiği huzurla dalıyorum yepisyeni bir uykuya. 

Belli mi olur, şahane bir rüya görür, kıs kıs gülerim kaderime. 

Kederim mi olacaktı o!

Neyse, zaten lodos var dışarıda, uçuşuyor yapraklar, savruluyor ne var ne yoksa. 

Düşünceler gibi.

Savruluyor 

Bir kuzu iki kuzu üç kuzu...


***

Fotoğraf / 2021 - Velké Bílovice - Çekya / Mutlu sabahlara uyandığım Berlin gezisinden

6 yorum:

  1. Bana bunlarla gel hemşire. İmza bır bır vır vır hemşire dış ses :)))

    YanıtlaSil
  2. Bu lodoslu havalar sadece Bursalıları değil, İstanbulluları da perişan ediyor, baş ağrısı lodosun yanında bedava! :))
    Şöyle düşünüyorum, yeni kararlar alınmalı ki, yepisyenisiyle değiştirilebilsin! Değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her uyandığımda yeni bir gün başlar. Hep yepisyenidir ekmekçikız.

      Sil
  3. İki yıldan fazladır hiç başım ağrımamışken geçen hafta geldi buldu nihayet. Bazı günler hayli şiddetleniyordu. Bugün bile vardı tüm gün ama hafiften. Aynen Twitter'da gördüm. Benim burcumdan olanların retro nedeniyle bu ara baş ağrısı çekeceğini yazmış biri. Gel de inanma. Gezegenlerin parmağı olduğu net bence de:)

    YanıtlaSil
  4. Bence de Zeugma, şu gezenler bir bilse ne yaptığını, biz de rahat etsek.

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...