02 Nisan 2009

FARKIN YOK


Ne zaman ağlasan telefonun diğer ucunda beni bulma telaşındasın.
Ne zaman mutlu olsan telefonun diğer ucunda ben varım diye bozuluyorsun.
Tuhaf olan ne biliyor musun?
Ben senin telefonun diğer ucunda olmanı bir başkasının varlığına yüklediğim anlamdan değil de sana yüklediğim anlamdan dolayı istiyorum. Bu nedendendir ki; ben ne zaman telefonun bir ucunda olsam, sen diğer ucunda olduğunda mutlu oluyorum.

Sense...
Senin diğerlerinden farkın yok...
Sen diğerleri gibi başkasına yüklediğin anlamlar havada kaldığında bana sarılıyorsun.
Sarılma bana...
Sarma...
Sevme...

Yok yalan söyledim.
Sarıl bana..
Sar beni...
Sev-
- emezsin ama en azından dene...


_________________________________________

5 yorum:

  1. Karşı taraf için nasıl bir özgürlüktür bu her an, her koşulda ulaşıp dilediğince ötekinin kişisel alanında gezmek. Sıradan sen nasılsınla geçiştirip, hemen kendine odaklanmak.

    İnsan fark edilmek ve bilinmek istiyor. İşte bu nedenle belki de geribildirim vermek gerek iletişim içinde. Bazı şeyleri karşı taraf anlasın diye beklemek yerine...

    sevgi ve dostlukla..

    YanıtlaSil
  2. biz mi izin veriyoruz dersin böyle olmasına uzağa giden kadın... sanki durum biraz böyle :)

    YanıtlaSil
  3. Doğru kişilere doğru anlamlar yüklemek bizim elimizde.Ama ne yazıkki mantık devreden çıkıp duygularla yaklaşınca bunu başaramıyoruz.Belki de biraz şans işi.Çok güzel..Yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. evet suçlu bulundu: duygu :) ama onun suçu değl bu suç mantığı unutan bizlerde. hoşgeldin demeyi unutmuşum :(

    Hoşgeldin anka :)

    YanıtlaSil
  5. Gitmeler çoğaldı yazını okudum az önce. Duygularını ne hoşkaleme dökmüşsün. Gidişler geri gelişleri getirsin. Çoğalarak... Farkında olarak..

    Selam ve dostlukla

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...