22 Nisan 2009

KAYIP

Yüzümde kalan bir parça gülümseme
Yanılgılar yaşatıyor bana
İçimdeki devamına ulaşılamıyor olmak
Düşündürüyor beni son zamanlarda

Gülüşümü kaybettim dostlar
Bulursanız tez elden haber gönderin bana
İçimde bir yerlerde daha fazla büyümeden umutsuzluğun karalığı
Yerine koymam gerek gülümsemelerimin parlaklığını

Ve gözlerim ışıl ışıl olmalı yine ve yeniden
Aşık oldum zannetmeli bakan bir daha bakarken
Umut en yüce aşktan bile daha anlamlı kılarken bakışları
Bilir misiniz ey dostlar
Ölüme yakın durur umudu olmayanın haykırışları
_________________________________________________

Fotoğraf / effervescent perspective © Jennifer Short

13 yorum:

  1. Yok yok o sendedir hala kaybolmaıştırda biraz bahara aldanıp dolaşmaya çıkmıştır gelir bir süre sonra yerleşir önce gözlerine sonra dudaklarına :):) tıpkı bunlar gibi...

    YanıtlaSil
  2. of Evren ,neler yazıyorsun böyle.Üstelik o kadar nokta etkisi var ki,o kadar keskin.Okuyunca kalakalıyorum.

    YanıtlaSil
  3. içine dik gözlerini ama bakmakla yetinme gör...

    sakladıkların senindir, sensindir aslında...

    YanıtlaSil
  4. ölüme yakın durur umudu olmayanın haykırışları...
    ama bilir misin ki bazıları için ölüm bile umuttur. beterin beteri yani.. ben sana beyaz kedileri yollamıştım oysa ki..
    önce havuz sonra duş.. çivi çiviyi.. deli deliyi.. tatlı gülüşün de seni..

    YanıtlaSil
  5. gelir dimi ateşböceği :)

    YanıtlaSil
  6. ama y. öyle kalakalma aramaya başla benim gülüşleri belki kendininkilere de denk gelirsin o arada :)

    YanıtlaSil
  7. içimde olsa bulacağım maya, kaçtı... kaçık... durum apaaçık ortada :)

    YanıtlaSil
  8. ay ay kaçak olacak o :)

    YanıtlaSil
  9. evet de Nily, çivi çiyiyi söksün diye uğraşırken geldi bunlar benim başıma... deli meselesine hiçççç girmiyorum :)

    YanıtlaSil
  10. geliyorum,okuyorum,gidiyorum,tekrar geliyorum,yazıyorum siliyorum:))Yani yazının kastettiğini anlıyorum ama bu derin karamsarlıkla;bizim mahalledeki,buradaki gülüşleri,önceki şiirdeki kadını bağdaştıramıyorum...Yine de bu hali anlıyorum,kadını tanıyorum,geçer biliyorum:))...ohh beeee!yazdım sonunda bir şey,baktım güzel yazmışım durumu anlamışım:)) Fırında makarna yanında bir kadeh diren karmen kırmızı yolluyorum:))

    YanıtlaSil
  11. Budur diyorum ve şişe ile alıyorum direni kesin buluyorum bu gece kaybolan gülümsememi :)
    tarif ne zaman geldi kaçırdım mı ben... karnım da aç zaten :(

    YanıtlaSil
  12. O GÜLÜMSEMEYİ BULMAK İÇİN TEK BİR ŞEY LAZIM BELKİ DE BİR BEBEK, BİR ÇOCUK SEVİNDİRMEK. GERÇEKTEN BİR İNSANI SEVİNDİRDİĞİNİ ANCAK ONLARIN YÜZÜNDE GÖRÜYORSUN.

    YanıtlaSil
  13. efsacım o gülümseme bambaşka, o hiç kaybolmuyor hiç kaybolamaz ki zaten... çocuk dendimi içi sızlayanlardanım ben... dünyam durur...

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...