07 Nisan 2010

KAÇAMAĞIN BÖYLESİ


Koloniyel kapıdan içeri girdiğimde o rüyadan uyanmak istemeyeceğimi anlamalıydım.


Nilüferlerin süslediği orta bahçeden
toprak rengi binaya doğru ilerlerken 
düşleyebildiğim tek şey
içeride beni beklediğine inandığım huzurdu

 

Tek katlı, yüksek tavanlı binanın
koridorlarında ilerlerken gördüğüm havuz
turkuaz sesiyle ardımdan adımı seslendiğinde
anlamalıydım



Odamın bahçeye açılan kapılarını ardına kadar açıp,
yaşamın sunduğu güzellikleri fotoğrafladım



Yol yorgunu bedenim uzandığında doğaya
bir on yaş gençleşmiştim aslında


Yorgunluğu alan eller bir de kahve ikram edince bana,
gerçek olamayacak bir dünyada olduğumu anladım


Akşam yemek saati geldiğinde,
artık uyanmak istemediğim bir rüyadaydım


Hamaktan düşünce havuzun sularına
Uyandım

Gün ortası yaptığım kaçamakta
Ben uyuyakalmıştım

***
Rüyadan uyanmak istemeyenler için
daha fazlası da var

8 yorum:

  1. Ama aşk olsun Evren, önce sulandırdın ağzımı sonra duvara çarparak uyandım :)) şimdi işin yoksa çalış.... :/ muhteşemdi gerçekten...

    YanıtlaSil
  2. Doğal olan herşey gibi muazzam... Gerçek olamayacak kadar da büyülü...

    YanıtlaSil
  3. Rüyalar gerçeklerin tohumuymuş Evren'im... Bir gün gelir tüm güzel rüyalar gerçek olur.
    Dilerim olur. Rüya bile olsa çok hoştu.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. anammm kıskandım haaaa :))

    Rüyalarda buuşuruzzz ozamn :))

    YanıtlaSil
  5. bu yazı da sonunun şaşırtıcı olduğu yazılardan biriydi ve bir kaçamak/uyku kaçamağı ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi.

    YanıtlaSil
  6. "Saba melikesi Belkısın Hz Süleymanın bahçesinde eteklerini toplayarak geçtiği havuz muydu o?" dedim.

    YanıtlaSil
  7. Sufinin komplimanı görüntülerden daha nezih Evren :)

    YanıtlaSil
  8. sevgili dostlar,
    bu küçük kaçamaklar gün içinde, beni alır götürür oradan oraya. günlük rutin koşuşturma ve tempomun stresini alır ve yerine huzur ve rahatlama duygusu bırakır. düş kurmak, gözlerini bir 5 dakika dinlendirmek ruhumun özgürleşmesi demektir benim için.
    tavsiye ederim ;)

    sevgiler...

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...