Pazartesi, Nisan 26, 2010

, , ,

PORTAKAL DÜŞLER




13 yorum:

stuven dedi ki...

ben kolay kolay çok güzel demem. çok güzel. not alıp panoma asıyorum...

Evren dedi ki...

sen şefkatı doğru yaz ama ben sabah körü, yanlış yazmışım da :))

stuven dedi ki...

:)) doğru yazdım.

handan dedi ki...

teşekkürler!

http://handannkaleminden-handan.blogspot.com/2010/04/dev-bu-kadn-kilo-alyor-haberin-ola.html

Sıradan bir sazan dedi ki...

Evren, blogumda adınla sanınla bu şiire yer verebilir miyim? Ve hep yaz e mi? Yüreğine sağlık...

Evren dedi ki...

:) handan handan... hep böyle güzel kal, ve hatta daha da güzelleş emi...

Evren dedi ki...

ah be sazanım... ne demek yayınlayabilir miyim, çok memnum olurum... teşekkkür ederim ve kocaman öperim...

ruhumun pusulası dedi ki...

Bugün güneş sana portakal gülümsemişse ne mutlu sana! Eminim sende ona gülümsemişsindir şükredercesine...

sufi dedi ki...

Sen zaten hep portakal renkli düşlerin içindesin. Güneşten yansıyan mutluluk ışığını senin düşlerin çoğaltıyor eminim.Sevgilerimle Evrenim.

Evren dedi ki...

her uyandığım günü olmasa da sıklıkla gülümsüyorum ruhumun pusulası, şükrediyorum yaşamın bana sunduklarına...

Evren dedi ki...

çoğalıyor elbet düşler tontinim, gün geliyor dönüşüyorlar gerçeğe düş kıvamında her biri :)

elif gizem dedi ki...

düşleri portakal rengi kadın, o renkle ısıtsın hep güneş içini... hiç soğuma... hep o sıcak renkte kalsın düşlerin de, yüreğin de...

Evren dedi ki...

evet evet, o benim, düşlerim portakal rengi benim... teşekkür ederim elif, yüreğine iyi bak :)