24 Aralık 2009

İÇİMDEKİ OYNAK KADIN


'Nasıl güzelsin öyle'


İşyerinde genellikle Buena Vista Social Club, Macy Gray, Norah Jones, Lady Sings The Blues, Frank Sinatra albümleri dinleriz, radyo dinleyeceksek de ya Joy Fm açık olur ya da RadioLine... Geçtiğimiz günlerde, bizim çocuklar başka bir kanal açmış dinliyorlar... Türkçe yabancı karışık çalıyor... Kulağımın pasını alıyorlarmış böylece, kendi aralarında konuşup gülüşüyorlar birden bu şarkı çalmaya başlıyor... İçimde bir oynak kadın: Yerinde duramıyor... Hani iş yerinde olmasa, hani becerse fırlayıp atacak kendini açık ofisin tam ortasına... Yüzümde önüne geçemediğim bir gülümseme...

'Asılı kaldım sende' 

Bu sabah, trafik bir felaket, milim milim gidiyoruz. Dinlediğim radyo (Radyoline) reklamlara girdi, arama tuşuna bastım ve işte yine o şarkı... Sağım solum gergin insanlarla çevrili, kornalar, arabanın burnunu oraya buraya sokmaya çalışmalar, selektör yapmalar... Nasıl sakinim o telaşın içinde, nasıl bir gülümseme yüzümde, içimdeki oynak kadın canlanıverdi birden...

'Eline düştüm elimle aaaaa'

O yataktan kalkmak istemeyen, o sabah sabah sevgiliye nazlanan, o sabah sabah 'ama, ama biraz daha kalsaydım sıcağında' diyen kadın gitti, yerine neredeyse trafiği durdurup 'bi durun ya bi durun hiç mi aşık olmadınız, hiç mi dışınıza taşmadınız, hiç mi içinize kaçmadı oynak bir kadın/adam' diye avaz avaz bağıracak bir kadın geldi... 


Emir - Eline Düştüm

Mutluyum,
B.S.S.K. ツ




__________________________________________________

* Pembe kelimeler şarkı sözü...
Fotoğraf / deviantART

11 yorum:

  1. :) aa benim içimdeki oynak kadın da meydana çıktı

    YanıtlaSil
  2. haha desene keramet şarkı da :))

    YanıtlaSil
  3. Nasıl güzel-s-i-n-m-z öyle
    soz muzik Yildiz Tilbe
    Emir in tek ve en gusel sarkisi

    YanıtlaSil
  4. Sen yeter ki içindeki oynak kadını dışarı çıkar evren'im bizler de sana eşlik edelim.O kadar çok ihtiyacımız var ki.Yüreğine sağlık, sana bu aşkı verene de bir daha aşk olsun. sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. kendi/ne/mize pay çıkartmasa/n/k olmazdı dimi çocum :))

    nasıl güzeliz öyle oooo
    asılı kalırlar bizde ooo
    elimize düşerler böyle ooo

    bak ya sen olsan ne güzel de oynardık beeeee :)))

    YanıtlaSil
  6. sufim, senin içindeki oynak kadın da kımıldamıştır, kımıldamıştır dimi?
    ha bu arada ona da bana da aşk olsun tabi :)))

    YanıtlaSil
  7. hahahaha size gay sarkici taklidi yapiyim mii
    sabah ta kahvaltida bufeden bisiler alirken Abbba dansi yapiyordum
    hahahahahhaaaaaa

    YanıtlaSil
  8. ya doğumgünümde ne çok eğlenmiştik dimi?
    bak aklıma geldi de :))))
    allahım ya...
    sen var ya, sensin işte :)

    YanıtlaSil
  9. sizi cok seven ben Ortmenimmmm

    YanıtlaSil
  10. Evren benim oynak kadın girmiyo yerine :)) herkese yolluyorum valla bu şarkıyı,sağol canım ya :)

    YanıtlaSil
  11. hahah ben de günde en az bir doz tavsiye ediyorum herkese... dur hazır gelmişken gene bir salıvereyim içimdeki oynak kadını orta yere... hem evdeyim ya, döker belki bütün kurtlarını böylece :)))
    sevgiler sana...

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...