09 Ekim 2009

Sana Bir Ben Vereceğim




Şimdi sus...
Sessizce oku...
Bir sır...
Benle ilgili...
Günler önce anlatacağım demiştim.
Günler önce...
Sen dedin...
Evet ben dedim...
Ben ama hangisi...
İçinden sadece birini seçme şansın yok...
Hepsi ben...
Hepsi benden...
Hazır mısın?
Bu bir keşif değil...
İnan hiç değil...
Sırrım yokki benim...
Ne kadar pozitifsin diyorlar
Sırrın ne?
Umudum var...
Belki de tek sırrım bu benim.
Sakın yanlış anlama, kendime sakladıklarım var elbet...
Ama hiç biri sır değil,
senin başına gelmiştir ya da ne bileyim en sevdiğinin mesela
ya da kapı komşun yaşamıştır mutlaka...
Nerede kalmıştık...

Açık seçik bir yüreğim var.
Ama müstehcen değil...
Ruhum özgür olsa da uçarı değil...
Bazen kaba saba gelir sana sözlerim ama inan niyetim kırmak değil...
Sakar olsam da çokca; değer bilir, gereken özeni gösteririm.
Sende olanı isteyen cinsinden değil ama kıskanırım nadiren.
Durmam gereken yeri bilsem de bazen sınırı geçerim...
Çabuk öfkelensem de parlayan kuru bir kağıt gibiyim,
yani kendimden öte yaktığım bir ikidir, o da belki...
Sesimden anlarsın içimi...
Mutluysam kahkaha atar sesim, mutsuzsam ağlar...
Dedim ya; öyle derin sırlarım yok benim...
Kapatırım bazen kapılarımı,
sıkışıp kalsa da pencerelerim
ne yapar ne eder, hava alır kendime gelirim...
Bilinmezlerim vardır elbet, ama bilinmez işte...
Sen bilirsen, çekinme söyle...
Söyle ki ben de bileyim bende olanı...
Farkına varayım...
Değiştireyim gerekirse,
Gerekirse altını çizeyim defalarca
Kendimdekini unutursam dönüp bakayım diye...
Söyle bana...
Dinlerim...
Öğrenmem zaman alsa da,
yaşıma ver, öğrettirir hayat nasılsa...


Arasıra susmadı dilin
Destekledin ya da hadi canım sende dedin...
Ne fark ederki?
 Sabırla sonuna geldin...
Okuduğun için teşekkür ederim...
Biliyorum yeni bir şey söylemedim...

Belki sen söylersin... Ne dersin?


_____________________________________________________________________________
Fotoğraf / Talking about secrets © Balazs Pataki
A.nur "Bugün Kimim?" diye sorarak başlamıştı bu mim için yazmaya, persona noN grata blogunda.
Geç oldu biliyorum ama ilham ancak bugün geldi bu sorunun cevabını bulmaya... Teşekkürler...

13 yorum:

  1. Yeni birşey yok söyleyeceğim, sadece okuduğum bunca güzel yazıyı ne kadar beğendiğimi hiç söylememiştim, eline yüreğine sağlık demek istedim....

    YanıtlaSil
  2. susup seni dinlemeye devam edecek bir okuyucun var buralarda bir yerde...

    YanıtlaSil
  3. bazen söylemek gerek pelince evet ve bazen sessizce gezmek kelimeler arasında kırmızılı... insan yüreği hissediyor sevildiğini nasılsa... coşuyor keyfi böyle zamanlarda... kocaman sevgiler ve öpücükler benden size...

    YanıtlaSil
  4. Benim için yeni şeyler söyledin ama..Her sabah,her yeni güne başlarken okumalı..Okumalı,sırrı,umudu nasıl güzel vurguladığını özümseyip hayata öyle başlamalı..Çok güzeldi diyemiyorum artık.Yetersiz kalıyo çünkü.Ruhuma ayna oluyosun sözlerinle..Kendime bile dile getiremedğim duygularıma.teşekkürler Evren..

    YanıtlaSil
  5. "Sesimden anlarsın içimi...
    Mutluysam kahkaha atar sesim, mutsuzsam ağlar..."
    Beni bitiren mısralardır..
    Harika bir yorum, eliniz dert görmesin.
    Saygılarımla

    YanıtlaSil
  6. EVREN;
    Durduğun yerden inme,ya da çıkma.Olduğun yerde kal.Ben seni böyle bileyim.Böyle kal.Kendim gibi göreyim,kendim gibi bileyim,kendim gibi seveyim.Ama sen hep orda kal.Kal ki yabancılık çekmesin kelimelerim.Yabancılaşmasın cümlelerim.
    Sen hep bildiğim gibi kal öylece.
    Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. umut önemli ebruli sadece onu yaz güzel yüreğine gerisi kendiliğinden gelir inan... teşekkür ederim umudumu besleyen güzel sözlerin için... sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. bir de sevgilinin dediğine göre gözlerimden anlaşılıyormuş çokça ve hatta bütün hücrelerime yansıyormuş, bütün insanlarda aynı değil midir mutluluğun etkisi haykırış, sizin de yüreğiniz dert görmesin... sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. ama sevgili idea hayat durduğu yerde durmuyor ki ben durayım... sen de durma in, çık elbet karşılaşırız değil mi? yelkovanla akrebi unutma :) en kötü ihtimal günde en az iki kere denk gelirler birbirlerine güzel yürekler... sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Akrep sen olacaksan kabul.Ben yelkovan olacağım.Durduğum yerde duramamda acık o yüzden :))))
    Benden de sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. haha ben de hiperaktivite var olsam olsam saniye olurum ki hem daha çok karşılaşırız böylece :)

    yaşımın kemale erdiğini düşünürsek de teklifin hiç fena sayılmaz hani :)

    YanıtlaSil
  12. Evren,
    İnsanın yazacağı bir mecra bulması ne güzel değil mi? Yazdıkça akıp gidiyor sözcükler, açılıyor dimağ, neler çıkıyor neler...

    YanıtlaSil
  13. estahfurallah ne demek.Siz 2 tane daha ben yaparsınız.Enerjisi kalmayan biri böylesi yazamaz bence.

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...