Çarşamba, Temmuz 28, 2010

İki / 2

two coffees please









Özlemişim biliyor musun...



Akşam serinliği çıplak omuzlarıma vurduğunda, bir elimde elin, diğerinde şarabım seninle sohbet etmeyi... Çocukların geceye inat top sahasındaki neşeli kahkahalarına eşlik eden, iç çekmelerimi... Ayağımı uzatıp yarı çıplak bacaklarımı masanın uzun örtüsü ile örtmeyi... Sen; elin rahat durmadığında rüzgara bulup bahaneyi üşüdün mü diye sorarken bana, elinin tenimde gezinmesini... Özlemişim biliyor musun gece yatağa girdiğimde sol yanımda olmanı. Göğsünde uyumayı... Sarıp sarmalamanı... Gece yarısı yangınlarını... Sabah uyandırmak için dudağıma kondurduğun o şefkatli öpüşleri... Özlemişim kokunu içime çekerek kulağına fısıldamalarımı... Salaş bir barın o en kalabalığında gözlerin gözlerime değdiğinde aynı bedende atan tek bir yürek olmayı... Yüreğim yüreğine attığında fark ettim ki; özlemişim senli benli bir hayatı... İyi ki geldin...


İlk Yayın Tarihi / Haziran 2009

17 yorum:

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Ah be canım benim, okumasam mı seni, arada kalmışlık duygusu yaşıyorum, bir yanımda özlem, bir yanımda kırgınlık...

Olmayacak duaya amin demeyemi kalkıyorum acaba?

İyi kal, yüzün gülsün...

Handan dedi ki...

!!!!!!

Ateş Böceği dedi ki...

:))) iyiki gelmişş

özlemek güzeldir birde sarılıp uyumak ve tabiki öpmek :)

Adsız dedi ki...

Bir filmde izlemiştim "aşkı ya yaşarsınız ya yazarsınız" diyordu kadın yazar. Hem yaşayıp hem de yazıyorsun ya iyiki de yazıyorsun,
yüreğine ve kalemine sağlık...Sevgiler
Merda

gereksiz adam dedi ki...

o zaman gözün aydın...

özlem dedi ki...

Bence de iyi ki yazıyorsun Evren'cim:)

Evren dedi ki...

ah sazanım hangimiz olmayacak duaya amin dememişizdir ki şu dünyada... sen de iyi kal, masan hayırlı olsun, üzerinde midyeli pasta yemek nasip olsun :))

Evren dedi ki...

herkesin kendine göre bir devi vardır değil mi handanım... yokluğumda bir kaybolmuşsun sonra da çıkmışsın ortaya ki sevindim. ortalıkta ol sen. öperim.

Evren dedi ki...

evet, ateşim, iyi ki gelmiş... sarılıp uyanmak en güzeli hele de öperek öpülerek uyanıyorsa insan değil mi...

Evren dedi ki...

merdacım, valla ben yaşamasını ve anlatmasını seven biri olarak, aşkı hiç ayrı tutmuyorum yaşadıklarımdan. hüznünü de şımarıklığını da yazıyorum kalemim döndüğünce, kelimelerim yettiğince. sevgiler...

Evren dedi ki...

e valla aydın manisa bilmem cem, mutluyum :)

ay ne kötü bir espiri değil mi... şımarıklığıma veriver olmaz mı ;)

Evren dedi ki...

özlemcim, teşekkür ederim, valla geçerken iki kelam ediyorsunuz ya mutlu olup gülümsüyorum ki yazmak işte belki de sırf bu yüzden pek keyifli...

Elif Gizem dedi ki...

bu kadar özlenen gelsin... hiçbir yere gitmesin, bir daha özletmesin...

Evren dedi ki...

dimi dimi elif :) bir daha hiç özletmesin kendini...

Rağıp ALKAN dedi ki...

Hayatın balçığında adım atmaya çalışırken; hayatın alışkanlıkları koparmış bizi tüm duygularımızdan, sürükleyip götürmüşken bütün farkındalıklarımızı, birde baktımki evrenin dünyası. Heyecan getirdin, yeşerttin tüm duygularımı, iyiki varsın.

Rağıp ALKAN dedi ki...

bide iyiki bu duyguları bize aktarmana katki sağlayanlar var:)

Evren dedi ki...

onun adına da kendi adıma da teşekkür ederim dünyamın kapılarını araladığın için rağıp alkan... yeşeren dünyanda, kelebeklerinin kanatlarını hep mutluluğu çırpmasını dilerim.