24 Temmuz 2010

Küçüçük Mutluluklar




Bir sabah uyandığınızda biraz da kafanız karışıksa yaşama dair...
Dolanırsınız kendi çıkmaz sokaklarınızda.
 Tam vazgeçip herşeyden dönerken şimdinizde sizi bekleyen sıkışmış kendinize;
Bir mektup bulursunuz zamanında yazılan,
Sonra bir fotoğrafa denk gelirsiniz içinizi çoşturan.
Mektubu okurken ki çokluğunuz,
Fotoğrafı çekerkenki yalnızlığınızla meşk ededursun
Küçüçük bir fıçının içinden sonsuz mucizeler doğuran sihirbaza döner yüreğiniz aniden.
Mutlulukla gülümseyen kendinizdir artık şimdinizde sizi karşılayan.


Gününüz güsel olsun efendim...
Gözlerinizden öperim.


 

8 yorum:

  1. en güzel karamalar hep o kafa karışıklıklarında çıkar...
    zevkle okudum. özlemişim...

    keyifli haftasonları.

    YanıtlaSil
  2. kafası karışık olmayan var mıdır ki acaba sevgili evrencim...
    Allah'tan yine o karmaşalarımızdan kendi kendimize çıkabilmeyi becerebilenlerdeniz sanırım!tebessüm ettirdi yazın beni:)keyifle okudum cnm...sanada kırmızı kadar canlı ve renkli geçireceğin güzel bir haftasonu dilerim...

    YanıtlaSil
  3. Sıkıntılı olduğum zamanlar güne böyle başlıyorum ben.Bazen tam tersi oluyor yalnız..Bir fotoğraf ağlatabiliyor beni dakikalarca..Duygulanıyorum,o güne dönmek istiyorum,baştan yaşamak istiyorum o günü..Sonra an'a şükredip,maziye takılmanın anlamsız olduğunu hatırlıyorum tekrar.Mutlulukla gülümseyen resimlerimden albüm yaptım kendime :)Günlerin güzel olsun sevgili Evren..Her günün ,her an'ın..sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. O kafa karışıklıkları olmasa, biz biz olabilir miydik acaba Evren? Daha mı iyi olurduk? Yoksa daha mı eksik? Bilemedim...

    YanıtlaSil
  5. saolasın, ben senin kısa kısaları çok özlemişim asıl.
    öperiim.

    YanıtlaSil
  6. kafa karışıklığı iyidir be esmir. ya düze çıkarsın ya dibe batarsın. her ikisinde de keramet vardır. şimdilik keyifli gidiyor gün ve daha da güzel olacak hissediyorum.
    sevgler...

    YanıtlaSil
  7. ah ebruli, iki albümü olacak insanın bu yüzde, ilki hüzünlenmek, ikincisi gülümsemek için. yoksa çok ağlarız bir fotoğraflar başında :)
    dileğini aldım yüreğime koydum, katmerlisini sana da gönderdim. öperim.

    YanıtlaSil
  8. bence biz o kafa karşıklıklarıyla bizi aslında parpali, olmasa eksik kalırdık, ya da kalırdım diyeyim ;)
    öperim.

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...