Cumartesi, Temmuz 25, 2009

HABERİN OLA!




MÜRDÜM ERİKLERİNİN DALLARINA KURDUM YATAĞIMI


Buram buram kokun geldi sabahın telaşına
Serinliği geldi teninin...
Bilsen nasıl özledim seni
Bir tebeşir izinde gelirdin peşime
Bugünleri katık edip kelimelerine
Biliyorum
Yüreğinden taşar gelirdin

Buram buram kokun geldi sabahın telaşına
Sıcaklığı geldi ellerinin...
Derin bir iççekiş eşlik etti gözlerine
Koklayıp uzandın usulca yanıma
Ilıklığı geldi nefesinin...


***

Haberin ola, sevdim seni, hem de çok





8 yorum:

Bekriya dedi ki...

ne kadar önemlidir "seni sevdim" demek :)

Kara Kalem dedi ki...

Sabahını ağırlaştıran bendim
Oysa gül pembe giyinmişsin sen
O uzak şehirde
Bir balkon altında sana bakarken
Ağırlığı çöküyor kadınsı teninin
O balkonda
Saçları dağınık sabahlarda
Masada çay fincanın
Parmaklarının arasında tüten sigaranla
Ne güzelsin

Evren dedi ki...

geniş bir zamana yayılı ben de bu cümle.. geçmişte, an'da ve gelecekte sevmek halidir en çok da... sevdim bir kere ötesi yok işte bekriya... :)

Evren dedi ki...

kelimeleri çoğaltmak böyle birşey olsa gerek kara kalem...

sufi dedi ki...

Bu sıcakta o hamakta, yıldızların ve ağaçların altında yanında sevdiğinle uyunmaz da uyur numarası yapılır bence.Sevgilerine sevgiler dolsun inşaallah.

Evren dedi ki...

allahtan sabahdı da uyuduk tontini :)

burak dedi ki...

vuslat yakın olsun o zaman

Evren dedi ki...

olsun be burak :)