Salı, Haziran 23, 2009

SAÇMALAMİİM

Durum şudur, sıcak... Ama çok/Akrem vardır bi de dimi... Diminin misinin ayrılmadığını öğrendiğim gün bugün değil... Bugün Salı...Sallanır elbet... Sallansın bana mı sordu sanki. Hem sorsa ne olacak cevabım var mı ki sözüm olsun üzerine. Üzerime geliyor herşey bir/bir/dir/bir... Çocukkken oynayacağım diye tutturdum. loto da üç. Bazen hayat ne güç/lümüsün sen benim kadar o zaman yap bi ayar... ah yarrrrr ne gerek vardı üzdün beni/geceler yarı yarı peşimde rüzgar bile esmiyor iyi mi balkonda... ahaha ne komik olurdu salonun ortasında bir anakonda... hem bak takıldım şimdi ben bunun ana konla bir ilgisi varmı? Neden mısı bitişik oldu bunun sanki. Dur ayırayım ben bunları en iyisi : VAR__________MI... üzüldünüz mü ayrıldınız diye/diye dilimde tüy bitti... kalmadı gitti.... giden geri gel/medi/um... orta mı demekti ingilizcede/dim... sen bana bir cevap verdin.. hatırlamıyorum iyi mi? mi...


____________________________________


Valla ben bu kadar saçmalayabildim... Gereksiz Yazar beni mimlemiş... Ben de persona noN grattayı mimliyorum. Ve veeeeeeeeeeeeeee tahmin ettiniz: şaşkınım... (şaşkına not: ben saçmalamıştım zaten deyip yırtmak yok... onlar seçmeydi. sayılmaz :)


Saçmalayın bakalım :)

6 yorum:

beenmaya dedi ki...

ahahaha ne saçma ve bir o kadar da güzel mimmiş bu ya :))) gerçi ben her an saçmaladığım için bana her an mim :))))

Evren dedi ki...

canım hemen sana da göndereyim...
başında çok mim vardır bunun dedim, yoksa aklımdan geçmedin değil yani :)

Cimbakuka dedi ki...

Süper Saçma :D

Evren dedi ki...

dimi cimbam :)hayat saşma diyeceğim sen üstüne roman yazacaksın sonra :))

a.nur... dedi ki...

ahah çok hoş:DSaol:)

Evren dedi ki...

yazarken eğlenmeni dilerim a.nur :)