15 Mayıs 2009

AKŞAM AKŞAM



Michael Buble, Call Me Responsible albümünden Me & Mrs. Jones çalıyor ve yaz akşamını aratmayan ılık rüzgar balkondaki yalnızlığıma arkadaş oluyor. Sohbete koyuluyoruz akşam akşam. Neden diyor, sevdim diyorum, nedeni yok... Tanımıyorsun bile diyor, gülümsetiyor beni diyorum, tanımam gerekmiyor...

Rüzgar dallara değdikçe çıkan sesi duyuyorum. Ya üzerse diyorlar, ya çok mutlu ederse diyorum... Ya ağlarsan diyorlar, ya mutluluktansa diyorum... Ya giderse diyorlar, ya gelirse diyorum...

O sırada rüzgarın yan evin tahta kapısını çarptıkça çıkarttığı sesi duyuyorum... Çok seversen, çok acırsın diyor, çok seversem çok mutlu olurum diyorum... Anlamazsa geçmez zaman diyorlar, anlarsa yetmez zaman diyorum...

Rüzgara kanan uğur böcekleri konuyor balkonuma, fısıldıyorlar kendi aralarında... Aşka aşık halleri öldürecek bu kızın bizi diyorlar, aşk olacaksa sonu denemeye değer ölüm bile olsa diyorum...Söylemezsen bilemez ki diyorlar, hisseder o beni diyorum... Yeterince istemiyorsun ki diyorlar, korkuyorum diyorum...

Earl Klugh, Heard It Through The Grapevi çalıyor... Living Inside Your Love albümün adı ve ben hayatın tesadüflerini seviyorum...

10 yorum:

  1. Gece gece, uğur böcekleri ve uğrunda her şeyi göze alabileceğin AŞK.Her sorunun cevabı senin içinde canım.Çünkü hayat çok kısa.

    YanıtlaSil
  2. gece gece şimdi oldu mu, bir de uğur böcekli... insanın mavi kelebek olası geliyor ama renkten kaybediyorum:))

    YanıtlaSil
  3. ne aydınlık bir kadınsın sen,uğurböcekleri rüzgar,çarpan tahta kapılar üstelik me&mrs jones.
    üstelik bu kadar aşk...

    YanıtlaSil
  4. hayat bir nefes kadarmış ya tontini, en azından bir kere aşktan nefesi kesilmeli insanın... öperim :)

    YanıtlaSil
  5. aa sen hala maviye dönüşmedin mi o kadar bordo bünyeye bulaştıktan sonra :)

    YanıtlaSil
  6. mutluluktan aktı gözyaşlarım bu blog bunları da mı duyacaktı... bir daha söyle y. ne kadar aydınlık olduğumu :)

    aşk yok henüz ama aramızda kalsın belki duyar gelir diye yapıyorum ben ;)

    YanıtlaSil
  7. :))))

    sen çok çok çoooo...oooook yaşa emi:)))

    YanıtlaSil
  8. bu kadar çağrılmaya ,böyle güzel çağrılmaya gelir bence aşk,üstelik bak söyleyeyim bir daha çok aydınlık bir kadınsın sen,yüreğin kocaman.gelsin aşk tez zamanda bulsun seni.

    YanıtlaSil
  9. ya korkarsa bu kadar cüretkar olunmasından... dileklerin gerçek olsun, aşk gelip güzel yüreklileri bulsun...:)

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...