24 Mayıs 2009

BAZEN BİR ÖZLEM

bazen söküp atmak istiyorum yüreğimi kalanlarda onunla gitsin diye
bazen sıkı sıkı tutunmak yüreğime kalan ne varsa onunla avunayım diye
ağlamaklı bir tonla vurdum klavyenin tuşlarına
ve boğazım kurudu da nefes almayı mı unutuyorum diye telaşlandım yok yere
dışarıda bir şenlik havası
yüreğimde ateşi

neden kelimeler bu kadar yaralar insanı
neden uzaktayken yakın hissedersin hiç tanımadığın bir kadını
çıkıp gelemeyişime kızdım
hayatın denk getirilemeyişine
neden bilmem içmek istedim seninle
anneme söyleme kızar şimdi
çocuklarım alkolik mi olacak diye

yok yok kederden değil sana gelmek isteyiş
anlaşılacak olmaktan ve anlayabilme ihtimaline tutunuyorum en çok
karşılıklı oturup kahkahalar atarken
gözyaşlarıyla boğulmalara kalkmayacak olsak
belki hayatta bu kadar ters gitmez bize

şimdi izninle gidiyorum başka özlemler büyütmeye...
kelimelerin kelimelerim gibi geliyor bazen
bazen hiç olmadık bir zamanda geçmişe dönüp de
fal bakıyorum yazdığın anlardan kendime
anlarıma denk gelişine kızıyorum da haberin bile olmuyor
bazen bir özlem büyüyor içimde senin kelimelerinden sonra
hüzün çoğaltıyorum ben senin anlarında
zaten senin de mayan hüzün değil mi
bir sihirbaz gibi;
hayatın hüznünden hayatın mutluluklarını çıkartabilmene şaşıyorum en çok...
kendi içindeki hüzün başkaları söz konusu olduğunda mutluluğa dönüyor ya,
galiba en çok bunu seviyorum ben sende...


______________________________________________

Bir kadına, yazısından sonra mail olarak yazılmıştı... ( bir kısmı)
Günler sonra bir kadınla konuşurken bir kelime takılıp kaldı... (özlem büyütmeye gitmek)
Gün sonra verilen söz tutulsun diye değil,
söz yerini çoktan bulmuştu zaten diye ekleme yapılarak yayına verildi, sevgiyle...

______________________________________________

7 yorum:

  1. ''kendi içindeki hüzün başkaları söz konusu olduğunda mutluluğa dönüyor ya,
    galiba en çok bunu seviyorum ben sende...''
    Ben de en çok bunu seviyorum:)) Sevgiler sana...

    YanıtlaSil
  2. tanıdık mı geldi yoksa kadın sana da masalcı :) sana da sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Adı bile güzel kadının.

    YanıtlaSil
  4. bende tanıyorum o kadını sanırım. huysuz, sevimsiz, sürekli hüzün kokan bir kadındır o. yaklaşana hüzün bulaştırır mesela. adı bile bir çeşit hüzün ya zaten. sevmeyin siz onu boşverin, yol yakınken uzakta kalın derim :))))

    YanıtlaSil
  5. şaka bir yana o kocaman yüreğinde yer ayırdın ya bana da, hep oradan gelen sesinle konuştun ya benle, kelimelerinle sarıp sarmaladın ya beni hem sevincimde hem de hüznümde ben seni görmeden daha yüzün var ya bende, yüzün, yüreğin, varlığın...

    sağolasın güzel kadın
    ve hep ol tamam mı...

    YanıtlaSil
  6. düşünmem lazım :)) huysuz ve sevimsiz yönünü bilmiyordum ben hiç... kibirli demişlerdi senin için :)))

    kocaman öperim...

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...