18 Mayıs 2009

İZ/DÜŞÜM


"I'll meet you at Midnight" Smokie




_______________________________

Hayatı sorgulamak değil niyetim?
Gelmek istiyorum dedin açtım kapımı, buyur gel içeri...
Farkında mısın, sormuyorum neden geldin, ne kadar kalmak niyetin...
Belki bıraktığım bir ize takıldın, belki dillendirdiğim bir duyguma, bilelem...
Ama vaktin varsa gelmişken otur da bir kadeh şarap içelim... Sahi sever misin?
Konuşuruz ondan bundan, biraz dedikodu yaparız ne dersin?
Beraber dinleyelim içimi her seferinde gülümseteni, mümkün mü?
Nasıl yani diye sorar haline bir cevap arıyorsan, bıraktığım izlere bak ve o izlerdeki düşümlerine...

_____________________________

Yazmışım gün evvel de korkmuşum üzerine...
Bıraktığın izlere baktıkça, garip bir mutluluk hali sarıyor bazen, hani hiç sebepsiz sıkıntılarım gibi...
Böyle zamanlarda düşünüyorum; mutluluktan bir elbise giysem üzerime taşıyabilir miyim dersin?
Sonra aniden bir sıkıntı çörekleniyor yüreğime, hani hiç sebepsiz mutluluklarım gibi...

Ya iz bırakırsa düşüm, ya bıraktığın izdüşümün acıtırsa sonrasında beni...
Aşka aşık hallerimin izdüşümlerinde saklı buluyorum kendimi...
Kendi yalnızlığımda saklı bir mutluluk var da ben mi farkında değilim...
Nasıl yani diyen halime bir cevap arıyorum, bıraktığın izlere bakıyorum ve izlerdeki düşlerime...


6 yorum:

  1. Yazmak iyi geliyor insana değil mi Evren? Yaz keyfince!

    YanıtlaSil
  2. Senden bana yansıyandır aradığın soruların cevabı.Yorma kendini bu kadar bakarsan görürüsün gözlerin ayna oldu yüreğime kendimi gördüm içlerinde işte tam orda sende bana ayna oldun şaşırdım bukadar benzer olduğumuzu görünce ..

    Dedim bende

    Öptüm sevgilerimle ...

    YanıtlaSil
  3. ben sorgulasam yerine hayatı, olur mu? kendi hakkım doldu da...

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim tijen, bir çeşit terapi benim için...

    YanıtlaSil
  5. ateş böceği, bazen kendimizde saklı cevapları bulmak için aynayız birbirimize, bazen soramadığımz soruların cesareti... öptüm, sevgiler...

    ps: ne güzel demişsin kendine :)

    YanıtlaSil
  6. ben yoruldum da bıraktım varsa takatın sen devam et gereksiz yazar :)

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...