19 Ocak 2010

YEŞİL...


___________________________________________________________




Yeşili seviyorum, doğada olmayı da..
Bir yeşillik, ton ton değişiyor, gözün alabildiği heryerde.
İleriye doğru uzanmak istiyorum; ileride ne olduğunu görmek. Bunun için yürümem gerektiğini biliyorum. Bedenim terliyor, titriyor. Korkuyorum. Gözlerimi kapatıp, ilk adımı atıyorum.

İlk his: SAPLANMAK

Bir bataklıkmış gördüğüm yeşillik... Bir aldatmaca... Kanmışım, yeşilinin güzelliğine, bakmamışım ne ötesine ne gerisine ne de gökyüzüne. Baksam belki görebilirdim. Yok, yok hayır, göremezdim. Ben yeşile kanmıştım. Kör olmuştu gözlerim. Göz çukurlarıma yeşiller dolmuştu. Yeşil... Görebildiğim tek şey yeşil... Dokunabildiğim tek şey yeşil... İnandığım tek şey yeşil... Neden yeşildi ki... Neden sulu bir yeşil... Neden sonsuz... Neden renkli ki rüyam... Rüyalar renkli olur mu? Sana dedim, ilk geldiğimde de dedim. Bir yerde okumuştum, "bazen insan rüyasını anlatır, bazen geçen haftasını", sahi neyi anlatıyorum ben sana; rüyamı mı geçen hafta mı mı? Peki neden yeşil, bir cevabın var mı?


____________________________________________ Devamını Oku...
Fotoğraf / deviantART

6 yorum:

  1. benim var cevabım :)

    ama devamını beklicim yazının ehi.

    YanıtlaSil
  2. evren, dünya sürgünümüzü uzatmadan yazsan diyorum, bu sefer de kelimeye çarpıldım, "saplanmak" ah evren ya, olmaz ki, sabırsızım.

    YanıtlaSil
  3. yazının devamı geldi :) şimdi sıra cevapta :))

    YanıtlaSil
  4. yazının devamı sana aradığın cevabı verir mi bilmem y. ama sabırsızlığını anlıyorum, ben de sonu nereye varacak ki diye acaip sabırsızlanıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. ah be üstadım ah be kıymetli evren...
    ağaca sormuşlar neden yeşil diye...
    odunum ben nerden bileyim demiş :)))

    yoksa senin gibi "eşsiz" anlatabilmemi mi bekliyodun?

    :)

    YanıtlaSil
  6. ah be absalom ben de felsefenin, psikolojinin dibine vuracan beni benden alacan sandım.
    absaloma sormuşlar, ilk görüşte aşk var mı diye;
    ben olmuştum ama bu var anlamına gelmiyor demiş :)
    yoksa senin gibi "yeşil" olabilmemi mi bekliyodun?

    :))

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...