Cuma, Ocak 01, 2010

SABAHIN EN ERKENİ






öyle bir sabaha uyandım ki
mutluluktan ağladım






11 yorum:

homeless dedi ki...

ben size aglamayin demistim ama

bu yil tum sabahlariniz mutlu umutlu gecer umarim Ortmenimmm

Nily dedi ki...

sabahın köründe gözünü açan bir ben değilmişim:)) dilerim o yaşlar sadece mutluluktan aksın..

agresifboy dedi ki...

mutluluk gözyaşlarınız yanağınızdan hiç eksilmsin sevgiler..

haykırış dedi ki...

Sayın Evren,
Ağlamanız mutluluk için, sevinç için, huzur için olacaksa ağlayın o damlacıkların her birinin vucuda ne denli rahatlık verdiklerini çok iyi bilirim.
Engel olmayın.
Mutluluğunuz daim ve şen olsun.
Saygılarımla

La Loba dedi ki...

Öyle bir sabaha uyandım ki aklım karmakarışıktı ama çok huzurluydum yine de.

buraneros dedi ki...

ağlak bir yıl olacak desene... Hadi hayırlısı:))

Bak öğrencin de 'ağlamayın örtmenimmm' demiş.

homeless dedi ki...

sayin buraneros ben hala ogrenci rolundeyim o yuzden beni pek salliyicagini sanmiyorum
bence zannimca yani nacizanee
siz bi sansinizi deneyin bence bakalim bakalim :)

funda dedi ki...

:)

Bekriya dedi ki...

aa ne oldu acaba :)

ESRİK dedi ki...

Bana da o sabahlardan lütfen...

sufi dedi ki...

Mutluluktan ağlamış olman umutlandırdı beni.Yoksa?????????????
Çabuk dön seni bekliyor olacağız canım.