25 Şubat 2009

PESİMİST OLMAK - Vol.2


  • Sen neden iç karartıcı şeyler yazıyorsun...

  • Yüzü bu kadar gülen insanın kaleminden nasıl dökülüyor hep acı, keder, üzüntü...

  • Güneş doğmaz mı senin yüreğine...

  • Aşık oluyorsun acı yazıyorsun, seviniyorsun acı yazıyorsun. İçimiz karardı...

Bu aralar aldığım bütün mailler ve eleştiriler bu minvalde...


Gelmeyin üstüme, arkadaşlar, dostlar, bloggerlar...

Komik bir kadınım ben aslında, valla, ciddi söylüyorum, bak hakkaten ya...

Sorun eşe dosta...

Mesela 11.12.2008 tarihinde yayımladığım şu komik yazımı okuyun bir kere...
(bu arada yazının aslını uçurmayı başardım, teknoloji insanıyım, kabul edin.)

Adına bakıp yanıltmasın sizi, bir mutluluk anında yazılmış olması muhtemel izler taşıyor aslında... Valla, ciddi söylüyorum, bak hakkaten ya...



_________________________________________




Yaşadım ya ben şu yaşa kadar pes valla

Tam da 30.5(*) oldum

Fark ettim

İyi yaşadım ben bu yaşa kadar aslında...



*******

Pesimistsin dedi bir arkadaşım bana.
Peksimet gibi birşey mi dedim ona.


Baktı yüzüme

Evet dedi pek simitsin hatta...


Nasıl yani?


Susamlı mıyım
Yuvarlak mı

Yoksa yanmış mı bir yanım hayatta
Pişmemiş miyim aslında

Nasıl yani ya...

Nasıl bir simidim ben aslında.
Mesela çayın yanında iyi gider miyim
Susamım mı dokunur bir başkasına
Kalanım çöpe mi gider
Yoksa bayatlasa da ısıtırız dursun kalanı falan gibimiyim ben aslında.

OF NASIL BİR SİMİDİM BEN YA


Bugün komiğim ben aslında.

Başlarken daha hayata istenmemişim ya.
Sonra da bunu kılıf bulup dikmişim ya üstüme o zamandan beridir olmaz benim işim.
5 kuruş ver yaptırama 10 kuruş ver beni oradan geri alama.

Düşünceler dağınık kafamda.

Beynimin kıvrımlarında gözünü kırpışın.
Benim bunu üzerime alışım
Sana akıp olsam alaşım
Olur mu dersin seninle benden homojen bir karışım.

Sen de komiksin aslında
Bu yüzden hala gülümsüyorum sana...
Senin aklında kalışıma

BU KADAR MI OLUR KES KEL ALAKA


______________________________

(*) 30.5 ile ilgili durum şudur: beni yeni tanıyanlar bir türlü inanmazlar 36 bitti 7'ye gidiyorum demelerime....Hemfikir oldukları nokta maksimum 30 gösterdiğim yönündedir. Ben de dalga geçerim her seferinde bari 30.5 diyeyim diye...

10 yorum:

  1. Öyle eski yazılarla hiiiç de kandıramazsın bizi.

    YanıtlaSil
  2. şuşum neden böyle yapıyorsun, bu yazabildiğime dair bir kanıt niteliğinde 200 den fazla postun içinde inanmazsın bir tane :) kandırmak ne kelime direk ikna etmek derdim, istediğimde komik de olabildiğime :)))

    YanıtlaSil
  3. gerçek performansını biliyorum işte tam da o yüzden zorluyorum :))

    YanıtlaSil
  4. banada genelde neden bu kadar çok isyan ediyorsun derler =) ama her cinsten insan gerekli olmasaydı bu dünyaya bizde olmazdik onların içinde diy mi ama :=)

    YanıtlaSil
  5. sansur kuruluna takılmıyayım diye yazmıyorum ben komik...Millet kırılır valla ortalıklarda...Ondan şuşum valla ondan :)))

    YanıtlaSil
  6. hoşgeldin kaldırım çocukları... doğru söze ne denir... benim gibi melankolik biri kesin lazım... senin gibi isyankar olmazsa zaten olmaz...

    YanıtlaSil
  7. valla ben biliyorum komik hem de çok fena :)))

    bir de kendimden biliyorum hani konuştuk ya :))

    YanıtlaSil
  8. söyle maya, söyle de bilsinler... depresif insan ilan edildim ya :(((

    YanıtlaSil
  9. aman be ya takma kafana bilmesin kimse biz biliyoruz ya birbirimizi o yeter :))

    YanıtlaSil
  10. he valla... keşke gülebilse herkesler bizim kadar hayata :)

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...