09 Şubat 2009

AFERİN






Aferin…
Gerçekten…
Bu haftasonu da kendini üzmeyi, kendine ağlamayı, kendine kızmayı başardın.
Aferin…

Dedi ve aynanın önünden çekti siluetini…
O gün, gün erken başlamıştı.
Değerli olmanın, özel olmanın bedeli her seferinde ağırdı ve her seferinde avucunda bir tutam kül kalırdı, gözyaşlarından bir damla düşerdi avucuna, gözlerine sürme yapardı en siyahından, acıydı, siyahtı, derindi sürmesi, öyle olmasa güzel olur muydu gözleri...
Böyle zamanlarda gözlerine bakardı aynada, sonra başlardı bir doğum sancısı tıpkı ilk seferde olduğu gibi yüksek bir ses tonuyla ağlayarak MERHABA derdi hayata…

İlk değildi ki, ne çok duymuştu bu sözü.
İlk kocası mesela
Sen bana fazla iyisin demişti
İkinci kocası
Sen çok özel bir insansın
Sonra bir adam sevmişti o da seni üzmek istemem sen gerçekten değerlisin benim için demişti.
Ama hiç biri sonuncusu kadar içine işlememişti
Canımsın, canımın içisin sen, sen üzülme kıyamam, ağlama…

Değerliydi, özeldi, iyiydi, candı ve fakat fazlaydı…
Ve günün sonunda hep aynı sabaha uyanırdı.

Sol yanında bir ağrı olurdu, bir de gözünde kurumuş bir yaş geceden kalan.

İçinde koca bir volkan vardı patlamaya hazır o sabah…
Her zamanki gibi hazırlandı.
Aynada baktı şöyle bir kendine, saçının fönü, makyajı ve gülüşü tamamdı.

Yola çıktığında her sabah yaptığı gibi şarkı tuttu kendine

Ruhum rüyaya dalmış
Dünya uzak gerçek yalan
Sanki bir yok bir de varmış
Ben seni arayamam


Adamın son arayışı geldi aklına. Merak etmişti.
İyi misin :(((((( yazmıştı sadece.
Bir gece önce adam şehrin en güzel manzarasında ikisine içmiş, geçmişine sövmüş geleceğine ağlamıştı. Ya da ben öyle sandım dedi kendi kendine. Ne uzun bir mail yazmıştı sonrasında adama iyi olmadığına dair. Olmayacağına dair.

Kolay mı sanıyorsunnnnnnnnnnn
Kolaysa yan o zaman...


Yanıyor muydu gerçekten acaba dedi. Benim gibi o da yanıyor mu???

Çalan korna sesi ile irkildi. Adam basbas bağırıyordu. Kardeşim ne diye zank diye durdun yolun ortasında… Farkında bile değildi. El freni çekili bir vaziyette, bir çevre yolunda otobanın tam ortasında duruyordu öylece. Şarkı devam ediyordu…

Halimi görüyorsun
Bir şeyler yap o zaman
Sebebim var biliyorsun
Ben seni arayamam…


Yol ayrımına gelmişti İzmir yazan yöne doğru sürdü arabasını. Şarkıyı başa aldı…

Bak benden arta kalan
Biraz kül biraz duman
Ne kadar istesen de
Ben seni arayamam




Her yenilgide elinde avucunda kalan biraz külü yanına aldı. Bir sigara yaktı dumanı olsun d iye ve kendini onarmak için düştü gene yollara…
Bir sahil kasabasında
Küllerinden yeniden doğacaktı…
Bir sahil kasabasında
Masallara tekrar inanacaktı…

...

Kolay mı sanıyorsunnnnnnnnnnnnnnn
_____
Bu yolculukta kadına eşlik eden Yüksek Sadakat - Kolay Mı Sanıyorsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...