19 Şubat 2009

SEVGİYLE


hepinize teşekkür ediyorum... özellikle iz bırakanlara...


Şaşkın Kova dedi ki...
Biz de bekleriz açılana kadar. Yeter ki sen hep iyi ol.
Biliyorum ne kadar yürekten dediğini, yüreğimi hissedersin sen, bilmez miyim? iyi olacağım tabi... sen buradasın.. yanımdasın... bir nefes uzağımdasın iyi ki...


NoSTATIC dedi ki...
Öfkeli kalabalık olurum :(
Sen yeşil bir tırtılsın, napacaksın öfkeli kalabalık olup, sen büyü kelebek ol...

tutsak dedi ki...
Sevgi ile git ve gel... Güzel yazılarından fazla mahrum etme bizi,Sevgiler
Gelirim tabi, evim değil mi? Konuklarım gelsin de kapıda mı kalsın yani...

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...
yaaaa..."birlikten kuvvet doğar" sözünün doğruluğuna gerçekten inandırdı bu olay...
beni de biliyor musun...

hayatınortasında dedi ki...
Kafa, kol yetmez..ayak darbelerimle zorlarım kapını :) hepten gitme ama yine gellll
Bazen hayatın kapılarını, kafa kol ayak ve bilumum darpe ile yıkmak istiyorum... artçı kuvvet olarak aklımdasın...

buraneros dedi ki...
Blogda şöyle demiştir, diyordur; eminim:)) Şimdi bir gölüm. Bir kadın eğiliyor üzerime,Erimimi arıyor gerçekte ne olduğunu anlamak için Sonra bu yalancılara dönüyor, mumlara veya aya. Sırtını görüyorum ve sadakatle yansıtıyorum sırtını. Gözyaşlarıyla ve bir el hareketiyle ödüllendiriyor beni. Önemliyim onun için. Geliyor, gidiyor. GELSİN... Dip not olarak dizelerin Slyvia Plath'a ait olduğunu belirtim. Gelsin sözü ektir yalnızca:))

Söyle o bloga, benden kurtuldu diye sevinmelere kalkmasın:) geleceğim tabi... mutlaka...söylersin di mi? söylersin... mi?

beenmaya dedi ki...
ben birşey demiyorum. en azından buradan...
Deneme gerek yok ki, sen bir boşluk bıraksan da yeter bana, o kadar doludur ki o haliyle bile...


Haşim Arıkan dedi ki...
Bence içindeki yangının tadını çıkar Evren. Neticede o da zamanı gelince elbet sönecektir. Kendine iyi bak. Sevgilerimle:))
Yangın bu sefer pek de tat bırakmadı ki, sabah ki gibi yansa tat çıkardı da öğleden sonra yangının seyri değişti...

özlem dedi ki...
15 gün çok uzun Evren. Çabuk sönsün o yangın:)
Ben de öyle diyorum, çabuk sönsün o yangın...

Nily dedi ki...
ben deliyimdir, çaldım..yine olsa yine yaparım.. iyi ol ve sevgiyle kal...
bilmez miyim, deli deliyi meselesini:) sen geldin ya ben iyiyim şimdi...

efsa dedi ki...
noldu yaaa bir yere mi gidiyorsun, aa sabah sabah okuyunca noldu dedim.
gitmiyorum, gidemem bu sefer... sadece iyi diyelim iyi olsun...

Bekriya dedi ki...
yangın her daim vardır da insan tutuştuğunu sonradan anlar. geçer tutuşmalar, kor olur merak etme. kapalı görünen her yere de aldanma aslında açıktır bir yerlerde :)
yangının her daim olduğu bir gerçek ama şiddeti farklı oluyor... geçip gitsin ne kül bıraksın ne yansın uzun süre...


carameLia dedi ki...

Cabuk dön.. mahrum etme bizi güzel yazılarından..

ben de çabuk dönmek istiyorum, sizlerden mahrum kalmamak için...


Bugünü Yaşama Arzu'su dedi ki...
yan kalbim yan külden adam olur san...yan kalbim yan kaçamazsın sevdadan... demişler... Yanmak en anlaşılır durumdur hayatta yeter ki kül olmadan, kül olursan da küllerinden doğarak gel:))

yanmak aşktansa güzel bir tek, keyfini çıkartmak da mümkün pek ala... ama... bir de aması var işte...

Cimbakuka dedi ki...
ister yağmur ol gel, ister güneş ol...ister yıldız ol gel, istersen ay ol gel...bir gün çıkıp gel. ister gündüz ol gel, istersen gece...istersen sonbaharda, istersen ilkbaharda...ister dalgalarla gel ister bulutlarla...istersen rüzgarla gel. bir gün çıkıp gel... ister hüzünlerinle gel...ister sevinçlerinle gel...gözyaşlarını bırakarak sevinçlerinle, isteğinle gel. ister umutlarınla ister hayallerinle gel...ister kalmak için istersen gitmek için gel...ister pazar günü, istersen her gün gel... ama bir gün çıkıp gel...her zaman gel...
o kadar biliyorum ki ne demek istediğini... o kadar biliyorsun ki nedenini... gelmemek olmazdı... geldim... şimdilik bir teşekkür etmeye... geleceğim daha güzelleri yazılsın ve okunsun diye...


beenmaya dedi ki...
ben olsam atlar gelirim valla burakın bu yorumundan sonra :)))

ben de geldim zaten, sadece burakın yorumuna değil, hepinizinkine, teşekkür etmeye...



________________________________

bazılarınızın bildiği özel bir durumdan dolayı yüreğim başka bir şeye yanarken... yalnız olmayı bir çözüm sanarken... canım babamın salı günü bir operasyon geçireceğini öğrendim bugün...

bir açıdan bakıldığında gününde kapatmışım kendimi...

bir şeyi fark etmemi sağladı güne kazıdıklarınız, yalnızlık benden çok uzaktaymış aslında... yüreğinizden dökülen kelimelerinizle anladım ki zaman ve mekan sadece bir yanılsama... insanın insanı anlaması için aynı an'ı paylaşması şart değil aynı mekanda.

ve aslında bir kere daha öğrendim ki,
çok yandım demeyeceksin hayatta, hayat seni daha fazla yakacak şeyler olduğunu hatırlatacak kadar acımasız çünkü günün sonunda...

iyi ki bıraktığım izleri takip edip geldiniz dünyama...


bir dünyam olduğunu ve bir dostun dediği gibi yazabildiğim ve okunduğum sürece sağlıklı olduğumu ve en önemlisi değerli olduğumu hissettirdiğiniz için çok teşekkür ederim.

dualarınızı eksik etmezsiniz biliyorum...

takip edilmediğinizden değil ki aksine belki de daha çok tutunacağım size, benden iz bulamayabilirsiniz bugünlerde... kusuruma bakmazsınız onu da biliyorum...


en kısa zamanda görüşmek dileğiyle... sevgiyle


__________________

Fotoğraf/ warm and sunny by Ursula I Abresch

13 yorum:

  1. cok gecmis olsun...babanizin en kisa zamanda eski sagligina kavusmasi dileklerimle.

    YanıtlaSil
  2. Canın babana, "babasının canı Evren'in, canına" ihlaslı duâlar buradan, çok uzaktan..

    Allah şifa ve hayırlı ömürler versin, inşaallah..

    Senin canın 2 yıl geç yansın, Allah benim ömrümden alıp, canın babanın ömrüne 2 yıl katsın..

    -mka-

    YanıtlaSil
  3. Babanız inşallah tez vakitte sağlığına kavuşur.

    YanıtlaSil
  4. Evreeeeeeennn!Üzülmek,üzülen insanlar görmek istemiyorum artık..Dualarım bu gece ve elimden geldiğince,hep babanla olacak ve seninle...Ne yapabilirim başka bilemiyorum?!Eğer varsa elimden gelen daha somut birşey koşarım..Gözyaşlarımı siler koşar gelirim...Söyle yeter ki...Lütfen!

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun Evren'ciğim.
    Dilerim en kısa sürede sağlığına kavuşur sevgili baban.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. elbetteki dualarımız, yüreğimiz seninle canım...biz hem buralarda hem de senin yanındayız merak etme...

    YanıtlaSil
  7. bütün dualarım, iyi dileklerim ve yüreğim sizinle ..

    gece senden sonra rüya gördüm, çok güzeldi..

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun. 6 ay önce yaşadıklarını yaşadım bende... Korkma sakın olurmu.

    Yüreğimiz babanla, yüreğimizin sıcaklığı ellerinde unutma bunu...

    Allah daha iyi hallerini göstersin size babanın.

    YanıtlaSil
  9. Rabbim bu kadar duayı cevapsız bırakmayacak eminim..

    YanıtlaSil
  10. çok geçmiş olsun dilerim en kısa zamnda sağlığına kavuşur babanız

    YanıtlaSil
  11. hepinize teşekkür ediyorum... öyle değerli ki desteğiniz, duanız, sevginiz...

    YanıtlaSil
  12. sen harika yazıları olan içinde duyguyu, yanlızlığı ama bir okadar dolu dolu dostlukları olan hayatın içinde kendisini yaşayan buna rağmen yüzündeki o tatlı tebessümü hiçi eksik olmayan arkadaşım,,,
    babanıza acil şifalar diliyorum ve her zaman her istediğinde ihtiyaç duyduğundada bir dostunun olduğunu bilmeni dileyerek herşey sağlıkla ve güzellikle seninle olsun....

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...