13 Şubat 2009

ANLAT BANA ÇOCUK





Birinin mutluluk çığlığını duydun mu sen hiç
O çığlık atarken gözünden yaş geldi mi senin.

Sen bir çocuk baba diye acıyla bağırırken
Ağladın mı hiç doya doya

Sen pasta yaparken mesela eşin yardım edeyim deyip de
Her yeri batırdığında
Kahkahalarla güldün mü katıla katıla

Annenin bir lafı çıktığı zaman ağzından
Sinirin yatışmamışken henüz, yaşlandığını hissettiğin oldu mu

Ve sen öldün mü hiç yüreğindeki acıyla
Seni uğurlarken söylediği söze kızıp birine çelme taktın mı sen bu hayatta

Cennetin kapılarına geldiğinde ya da cehennemin
Ve Tanrı seni içeriğe buyur ettiğinde
Hiç düşündün mü ne demen gerektiğini
Ne giyeceğini
Saçının nasıl olacağını
Hangi kokuyu süreceğini

Sen bunları düşündün mü
Sigarandan derin bir nefes aldığında
Yalnız kaldığında mesela
Ya da bir gün batımında
Sahi sen hiç uyandın mı günün doğumuna

Sevdiğin kadınları
Oynadığın oyunları
Terk ettiğin adamları
Açtığın yaraları
Güldürdüğün çocukları
Ağladığın anları
Yaslandığın omuzları
Aç kaldığın zamanları
Tokluğunda doyurduğun insanları
Aklına getiriyor musun arasıra

Sen büyürken yarınlara
Ne hissettiriyorlar anlatsana bana…




__________________________

4 yorum:

  1. ben anlatmayayım mümkünse:)zaten çocukta değilim mazur görülebilirim. o soruların hepsine verecek cevabımın hazır olması acıttı biraz galiba. böyle olmamalıydı aslında..parçanın etkisi herhalde:)

    YanıtlaSil
  2. evet evet sezen işte... zaten az çok tahmin edilebilir cevapları var sorularımın... ayrıca eş yürekler kulübü üyesisin ya sen, mazur görüldünüz bile Nilycim...

    YanıtlaSil
  3. o zaman ben direk susma hakkımı kullanıyorum :)))

    YanıtlaSil
  4. maya sen de zaten kulübün doğal üyesisin susma hakkın her zaman saklı merak etme... ayrıca ben sordum da durum farklı mı... ben de sustum kaldım şiirimsi bitince :)))

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...