10 Mart 2009

KARARSIZ HASTA ADAMA


Hava kararsızdı bu sabah...

Güne uyananlar baktılar gökyüzüne...

Karar veremediler ne giyeceklerine...


Bir adam kalktı yataktan...
Baktı pencereden gökyüzüne, cumulonimbus bulutları gibi dizilmişler dedi içinden; sağnak yağmurlar mı geliyordu yoksa... Biraz ileriye baktı daha uzaklara... Cirrostratus bulutlarını gördü açık berrak parlak... İyiye işaret dedi.

Üzerine kotunu giydi. Beyaz bir gömlekle tamamladı. Onlarca ayakkabısı içinden hiç giyilmeyen bir tanesini seçti. Aynaya baktı. Çok yakışıklıyım dedi. Kızlar gene bayılacak bu halime. Cirrostratus bulutları dedi kendi kendine aşk gibisiniz. Aşk kadar ışıltılı, aşk kadar uçucu.


Tam apartmanın kapısından çıkıyordu ki; dikine cumulus bulutu çisil çisil bir edayla selam verdi adama.

Ah cumulus bulutları yağın bakalım... Saltanatınızın son günleri bunlar... Bahar temizliğine yardıma iniyor bütün damlalar. Kıyıda köşede tek bir keder, hüzün ve kasvet kalmasın. Yağ yağmur... Gürle gökyüzü... Çak şimşek...


Gördüm ben bir kere güneşin yüzünü... Karartamaz artık beni tek bir mammatus bulutu... Bahara gel dedim geldi. Aşka gel diyorum ne zamandır. Güneş ışınları haberini verdi. O da gelecekmiş yoldaymış.



Cirrostratus bulutları aşk gibidir. Çarpar insanı.
Aldanırsınız parlaklığına, ışığına açarsınız kendinizi. Yatağa düşersiniz sonra.


Aşk yüreği çarpar, cirrostratus bulutları direnci... Halsiz kalırsınız...

_________________________________________

Fotoğraf / A Fresh New Rain by Joseph Dannels

14 yorum:

  1. olsun be güzelim çarpcaksa onlar çarpsın zaten başkası değil :))

    YanıtlaSil
  2. Hasta olmadığına kendine inandırmaya çalışan bir adam olarak çok üzerime aldım bu yağmurları ve yazıyı ne güzel yazmışsın evren ;)))

    YanıtlaSil
  3. Anladım ben de neye çarpıldığımı...

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler yalnızlık, dikkat et kuzumo, bahar bu çarpar adamı... hasta değilim derken derken bir bakarsın salya sümük yataklık olmuşsun valla... baban da bakmaz sana sonra, lafını dinleyip iyi giyinmedin diye ;))) geçmiş olsun çokça... vitamin olsun sevgiler sana :)

    YanıtlaSil
  5. ama dilek sen zaten biliyordun ki neye nasıl çarpılacağını dikkat et de düşme yataklara :)))

    YanıtlaSil
  6. Ne bulut dinler deli,
    Ne işi var yağmurla.
    Aşk sarıp sarmalamış ki,
    Çıplak gezer karlarda.

    YanıtlaSil
  7. ne güzel olmuş eklediğin kelimeler bir de doğru üstelik... sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Aşk bu işte temiz hava gibi gibi çarpar insanı ama kimin umrun daki gelsin bulsun bizde çarpsın gönül tellerimiz birbirine :)

    YanıtlaSil
  9. Cirrostratus bulutları burada da var bugün Evrencim... Hatta sağanağa çoktan dönüşmüş durumdalar:)) İşte bu yüzden ben bu yazıyı üstüme alındım senden bağımsız:) Çarpsa mı çarpmasa mı karar vermedim bir türlü o bulutlar bak şimdi gün ortasında düşünecek bir neden daha buldum, güneşi aşıp bulutlara vararak:)

    YanıtlaSil
  10. gönül telinin çarpmasını sevdim ateş böceği...

    YanıtlaSil
  11. burada da dönüştüler hem de ne sağanak :))) çıkıp ıslanmak istedim altında Arzu... öyle güzel geldi laf aramızda...

    YanıtlaSil
  12. Blogunuzun da gezinirken inanın kendi evrenimden sizi evreninize doğru boyut değistirdim..ilk defa bir bloga düşüncelerimi yazıyorum başarılar...

    YanıtlaSil
  13. teşekkür ederim adsız...bekleriz her zaman buradayım ben kendi dünyamda :)

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...