07 Mart 2009

MUTLULUKLA MİM-LENDİM


Şimdi aklı sıra şaşkınım, beni oyuna getirecek ısmarlama yazılarla, mimlerle, şu keder alanımda bana mutlulukla ilgili yazı yazdıracak.. hahah...
Acaip güzel çalım atarım, mim atlatırım... Döndüm geçmişe. Hemen buluverdim en umutsuzlukla kaleme aldığım en mutlusundan bir an...


_______________________________

ben umutsuz ama mutlu bir tipim

UMUTSUZUM

doğru işi bulmak,
doğru adamı bulmak,
doğru insan olmak,
doğru bir anne olmak,
doğru bir arkadaş olmak,
doğru bir sevgili olmak,
doğru bir çocuk olmak,
doğru bir abla olmak,
doğru bir öğretmen olmak,
doğru bir eş olmak,
doğru bir kadın olmak

konusunda umutsuzum
bakınca aslında ben kendimden umutsuzum

AMA MUTLUYUM


Her sabah yeni bir gün olduğunu bilerek uyandığım için mutluyum.

Kendime bile gülebildiğim için mutluyum.

En zor günlerde bile hayatın kendisi komik deyip gülümseyebildiğim için mutluyum.

İşimi, kendi beceri ve bilgi düzeyim göz önünde bulundurulduğunda mükemmele yakın yapmak konusunda çaba harcadığım için mutluyum.

Renkleri ve şekilleri bir araya getirdiğimde ortaya çıkanları başkaları beğendiğinde kendimle gizli ama haklı bir gurur duyduğumda mutluyum.

Karşımdaki doğru adam olabilme ihtimalini taşıdığı için önce güveni sonra da kendine ve ona bir şans vermek lazımı yanıma alıp bir ilişkiye gidebildiğim için mutluyum.

AMA UMUTSUZUM

Geride bırakma konusunda beceriksiz olduğum için umutsuzum.

Kararsız ama bir yandan da aceleci olduğum için umutsuzum.

Meraklı ama dalgın olduğum için umutsuzum.

Karşımdakinden korktuğum için umutsuzum.
Ben karanlık koridorlarda ilerlerken
ışığı gördüğüm için mutlu
ışığa uluşamayacağım diye korktuğum için umutsuzum.
FARKINDA OLDUĞUM İÇİN UMUTSUZ
FARKINDA OLDUĞUM İÇİN MUTLUYUM

_______________________________

Bu mim gülümsetti mi bilinmez... Ama mesele anlaşılmıştır herhalde di mi?

Gönülbirlikçi Nily Hanımlar, Mutsuzlukları Paylaşma Okulu Erdem Beyler, Mutluluğu Evlilikle Taçlandıracak Damat Beyler, Mutluluk Timsali Maya Hanımlar, içinde derinlerde bir yerlerde hep aşkın mutluluğunu yaşayan Lal Hanımlar, baharı yaz, yazı yaşaa diyen Tutsak Beyler veeeee öyle mim başlattım ama yazmayacağım deme lüksü olmayan akıllı hanım Şaşkın Şuşum, buyrun canım mim yüreğinizde...


____________________________________________________________

BİLGİ NOTU:
  1. Mutluluk benim için... diye başlamalı mim aslında. Ama ben blog aleminin mutsuzluğuma takması yüzünden MUTLUYUM diye yorumladım mimi...

  2. İlle de "mutluluk benim için" ile başlayacaksa ve bu yazar kadın adam hikayelerinden besleniyorsa en çok; şöyle de bir yazı yazmışlığım vardır bu hayatta, benim için MUTLULUK...



16 yorum:

  1. Efendim kim doğru ve mükemmel ki, bizler eksik beşerleriz, eksikliklerimizle, yanlışlarımızla insanız.

    Herşeyi doğru kutsal insanlar yok malesef :) Hep mutlu olun, mutlu kalın :))

    Dünden beri düşünmekteyiz inşallah teklifsiz yorumlarımızla sizi incitmemişizdir. Teklifsizliğimizi hamlığımıza veriniz lütfen.

    Selam ile

    YanıtlaSil
  2. Evren hanım Evren hanım,
    Bu düpedüz hineliktir (bilmeyene meali: hile yapmak), yan çizmektir, kaçak güreşmektir, daha aklıma gelmeyen bi sürü özlü sözdür :)) devamının dile getirilmemesi dün gece takıntıyla takıntıyı kaldırmaya çalışmana olan hürmettendir :)

    YanıtlaSil
  3. Evren Hanımlar, korkulur senden valla
    kalıyordum nerdeyse mimin altında
    ama bir KOCAMAN yürek var
    o haber vermişti zaten bana

    :)))

    YanıtlaSil
  4. pazartesiyi bekle evrencim ...

    YanıtlaSil
  5. Senin ne güzel bir yüreğin var sevgili Evren.

    YanıtlaSil
  6. Saolun enis, o ne söz öyle, ne demek inciltmek, incinmek yorumlarınzı bekleriz, keyif verir ve o kadar karamsar olmadığıma bir cevap olmuştur herhalde son tahlilde yazım diye eklemek isterim...

    YanıtlaSil
  7. hehehe...şuşum kabul et; sen gülümsememi istemiştin gülümsedim ve biliyorum şu dahiyane zihnimin bulup çıkarttığı bu yazı ve uslüp da sizi gülümsetti şekerim :)

    YanıtlaSil
  8. kocaman yürekler anlarlar gönülbirlikteliği meselesini nily, sevinirler de üstelik ama mutluluk en çok size yakışır diye düşünmemden mutevelittir mimin size paslanmasının sebebi :)))

    YanıtlaSil
  9. sabırsızlıkla bekliyorum lal...keyifle okuyacağım kelimeler dökülecek senin dilinden, yüreğinden...

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim özlem, ama bilirim, güzel yürekleri güzel yürekleri olanlar anlar :)

    YanıtlaSil
  11. Mutluluk benim için, spontane bir serserilikle:

    Yolda görülen boş bir plastik su şişesinin ağzına ayakkabının ucu ile dokunup havaya kaldırırak, sol ayakla yapılan "yumuşak bir plase" ile şişeyi, büfenin yanında bulunan karton kutuya sokmak; ve orada bulunan 4-5 yaşlarında minik bir kızın ellerini çırpıp, gözlerini kocaman açarak çığlıklar atmasına sebep olmaktır..

    Binlerce seyircinin önünde, son dakika golüyle kupayı takımına kazandıran futbolcu mutluluğuyla eşdeğerdir benim için..

    -mka-

    YanıtlaSil
  12. sevdim ben bunu mka...özellikle de kızın seni alkışladığında gözlerinin parlamasını gördüm ki daha da çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  13. Ben burada bütün blog toplantısı yapanlara bir komplo düzenlenmiş gibi hissettim sanırım :D

    İlgilenilecektir :)

    YanıtlaSil
  14. ilgi bekleniyor zaten cimbakuka :)komplo meseline gelince; haşa haddimize mi:)

    YanıtlaSil
  15. valla mim konusu kıskançlık olmalıymış aslında, eğleneni çekememe vb bişiler de olabilirmiş ama neyse hadi bakalım :))

    YanıtlaSil
  16. buyrun buradan yakın :))

    http://beenmaya.blogspot.com/2009/03/mutluluk6tl.html

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...