25 Mart 2009

İSTEDİM



bil istedim
hiçbir şey yapmak gelmiyor içimden
oku istedim
kötüyüm
anla istedim geçmedim senden
gör istedim içimi


duy istedim çığlığını
ağla istedim yalnızlığına
gör yanlışlarını
anla doğrularımı


kapadın kapını bir akşam üstü bana
fesleğen kokusu yayıldı pencerenden
fırından yeni çıkmış taze patatesin kokusu geldi burnuma
yanında bira içiyordun besbelli
ağlıyor muydun acaba...


bil istedim
sen beni bil istedim
frezyalar evin her yerinde gittiğinden beri
ve sadece 2 mum yanıyor bir köşede, biri sana biri bana
bir müzik ancak sesi yükselirse duyuluyor
ya da sessizlik iyiden iyiye çökerse evin içine
bil istedim kötüyüm gecelerde


yazdım sana sayfalarca gittiğinde
anla istedim uyanmam bir daha güneşe
duy istedim martının açlığa çığlığını
karda uyuyan çocuğun üşümesini hisset içinde


kapadın kapılarını yüreğine
kapat
daha da sıkı kapat kapılarını
ben nasılsa açarım yine


bir yusufçuk çırpar kanatlarını bir yerde
ben duyarım
bilirim
ağlarım bize
nasıl bırakıp gittiğine
hangi yüzle geri döndüğüne
ağlarım ben ikimize

ben bu gece
duy
ağla
gör
anla
bu gece
bize ağla istedim
istedim
istemedim diyemem ki...
bir de
bil istedim yağmur yağıyor bu gece üzerime

________________________________________


8 yorum:

  1. yüreğinize sağlık..
    kendimi buldum ben bu şiirde, daha doğrusu yitirdiklerimi. bilmesini isterdim gerçekten, görmesini duymasını ve hissetmesini..ama ben bilirim, bilemez. gitmezdi bileydi, ne yapılabilir ki böylesi çaresizlik anlarında?

    YanıtlaSil
  2. "bu gece bize ağla istedim, istemedim diyemem ki..."

    yağmur oldu aktı üstüme kelimelerin evren...

    ben de ıslananlardanım bu gece...

    YanıtlaSil
  3. ''yağmur yağıyor bu gece üzerime''
    Bak o bile ağlıyor halimize.:)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir insansınız..
    Yüreğiniz ,kelimelerinize ne güzel yansıyor...
    Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  5. içilir bir güzel dary... :) teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  6. hey yooo... severim yağmurlarda ıslanmayı... ama dilerim mutlulukla olsun feanor, dilerim ikimiz de mutlulukla ıslanalım yağmurlarda :)

    YanıtlaSil
  7. camdan bakarım ağlarken ve eğer yağmur da yağıyorsa, benzer cümleler geçer aklımdan tutsak :)

    YanıtlaSil
  8. dulsinyam teşekkür ederim, inanırırım ki, yüreği güzel olanlar güzel yürekleri anlarlar. :)

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...