08 Mart 2009

ANLA - ŞIL - MAK


tut ellerimi dedi kadın
tuttu adam


farklıydılar alabildiğine
farklıydılar gözün gördüğünce
farklıydılar işte


adam yaşanmışlıklarını aldı geldi. kadın kırılmışlıklarını.

adam anlamaya çalıştı. kadın anlatmaya.

adam konuşmaya çalıştı. kadın dinlemeye.

adam üzüldü derinden. kadın ağladı içten.


farklıydılar alabildiğine
farklıydılar gözün gördüğünce
farklıydılar işte


ADAM YANLIŞ TANIMIŞIM DEDİ. KADIN İLK YANLIŞI SEN YAPTIN DEDİ.

ADAM ACIR DEDİ. KADIN ACIDI DEDİ.

ADAM KORUDUM DEDİ. KADIN YANGINA ATTIN DEDİ.

ADAM DİNLEDİ. KADIN KONUŞTU.

DİNLE-Dİ KONUŞ-TU

DİNLE KONUŞ



ADAM SUSTU. KADIN SUSTU.

ADAM SUSTU. KADIN ANLATTI.

SUS-TU ANLAT-TI

SUS ANLAT

ANLA



ADAM DOKUNDU KADININ YÜREĞİNE.
KADIN DOKUNDU ADAMIN YÜREĞİNE

DOKUN - DULAR BİRBİRLERİNE


________________________________________________

KADINLAR GÜNÜ BUGÜN
ERKEKLER GÜNÜ NEDEN YOK DEDİRTEN HER SEFERİNDE

KUTLAMAK MI GEREK BİLEMEDİM
YOKSA OTURUP DÜŞÜNMEK Mİ

ANLATMAK MI GEREK
YOKSA ANLAMAYA ÇALIŞMAK MI

KUTLAMAK İSTEYENE KUTLU OLSUN

DÜŞÜNMEK İSTEYEN ZAMAN, ANLAMAK İSTEYEN FIRSAT,
KONUŞMAK İSTEYEN KENDİNE DİNLEMEK İSTEYEN BULSUN

ADAM KADINI
KADIN ADAMI BULSUN

AŞKI ARAYANLARA SELAM
AŞKI BULANLARA DUA OLSUN



_________________________


Fotoğraf / The Touch by Mark Kitaoka


Müzik için benim tercihim, Evrenin Ritminden


193 Marvin Gaye - Stand By Me


195 Percy Sledge - When A Man Loves A Woman


___________________________________


8 yorum:

  1. Aşkı bulamayanlara da yeni dua AŞK OLSUN.Sevgilerimle dilek.

    YanıtlaSil
  2. Biz yinede kutlayalım kadınlar için özel sayılan bu günü.. Aşka hiç girmeyeyim, çıkışını bulamıyorum. Aşktan değil, aşk hallerinden..

    YanıtlaSil
  3. AŞK OLSUN dilek daima :) sevgiler benden sana...

    YanıtlaSil
  4. biz de teşekkür edelim yazar, öyledir aşk girişi tek çıkışı çoklu bir yol gibi :)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Düş'ün dediği gibi Cinsiyetlerin ayrım değil BİRlik olduğu günlerin kutlanacağı zamanları da görmek dileği ile.
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  6. Birlik her anlamda güzel bir durum tutsak...dü^ş'ün dileği dileğim oldu :)sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Selamlarını insan şekliye bürüdüm ve dualarını da dualarımı kattım :) şimdi sadece bekliyorum.

    YanıtlaSil
  8. beklersen gelir efsa, ne beklediğini bilirsen mutlaka gelir :)ve gelsin.amin.

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...