25 Mart 2009

BU GECE ANISINA


Gecenin karanlığına karışıyor sesin.
Martı Jonhattan eşlik ediyor sana,
küçük kara balık yanında...
Sözler senin değil, ses mekanik
Çocukluğumdan çıkıp gelmiş gibisin
Ne güzel olur yanımda kalsan...
Bir hayal bile olsan...


Herşey tıpkı bu gece gibi olur gelsen
Şiirler okuruz geçmişimizden
Şarkılar yazarız geceleğimize

Sen gelirsen
Geceler yetmez bize
Vakit kalmaz sevişmelere

Sen gelirsen
Herşey tıpkı bu gece gibi olur
Sen kendi gecene uyursun, ben kendi geceme


___________________________________________


10 yorum:

  1. Anlam katar mı bilmem ama; yüreğinize sağlık, pek bir güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. evren, dolup taştın son zamanlarda, farkındasın değil mi :)

    aslında herkes kendi gecesine uyuyormuş gibi geliyor bana artık bu hayatta. fazla pesimistik midir bu bilemem, ama öyle gibi...

    çok güzeldi yine.

    YanıtlaSil
  3. ah bir de ben sana uyanırım belki, sen de bana..
    Ne güzel olurdu be..

    YanıtlaSil
  4. katmaz mı, içinde yürek olan, güzellik olan, güzel bir yürekten dile gelmiş olan her kelime anlam katar yaşamlara, teşekkürler ümidim...

    YanıtlaSil
  5. ben hep böyleydim de mayanın deyimi ile içime kaçmıştım. buldum kendimi attım dışıma. sen de yapmalısın mutlaka feanor :) teşekkür ederim yine :)

    YanıtlaSil
  6. ya ne güzel olur di mi? mesele ayrı gecelere uyumak değil, aynı sabahlara uyanmak lal, bildiğin gibi :)

    YanıtlaSil
  7. iki muhteşem kitabın izlerini okudum ya bu satırlarda acayip içim ısındı bu gece eve gidip uzun zamandır okumadım bu kitapları okumak istiyorum gecenin karanlığına inat aydede ile yoldaş...

    YanıtlaSil
  8. içine kaçan insan güzel olmuş dışına çıkmaların :))

    bu arada ayrı gecelere uyuyup da en azından aynı gündüzlere uyansak olmaz mı :))

    YanıtlaSil
  9. ne güzel kitaplardır değil mi yalnızlık, bir de duymaya hasret bir ses okursa sana gecenin yarısında... tadına doyum olmuyor... sonrasında uyku tutmuyor. :) aydede bile yoldaş olamıyor sana...

    YanıtlaSil
  10. hehehe yeni bir kavramla tanıştıran insan... senden sonra aydım ben içime kaçtığımı, sonra bir adam çıktı karşıma dışıma taşırdı beni. iyi oldu :)

    mayam bu soruyu bana sormadın di mi canım, ne diye uyanacam ben senle aynı sabahlara, hay allahım ya :) yanlış anlaşılmalara gebe cümleler kurmayalım güzelim. kaçırmayalım adamları blogtan... lütfen :))))

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...