17 Mart 2009

LEŞ KARGASINDA SAKLI OLABİLİR Mİ ANLAMIN SENİN


Arıyorsun kendine göre uygun bir saatte,
Anlamadığım bir dilde bir şeyler geveliyorsun kendince…
Dikkatim sende, aramışsın ya koyuyorum seni insan yerine.

Kabahat ben de!
İnsanlıktan nasibini almadığını ispatlasan da daha önce
Ben de aptallıktan alacağım ya nasibimi,
dinliyorum seni anlamaya çabalayarak hem de.

O da yetmiyor anladığım kadarıyla cevaplıyorum seni gece gece
Geç oldu diyorum kapatalım bence
Tamam diyorsun gelince konuşuruz göz göze
Hayda... diyorum içimden sessizce
Bir de yuh çekiyorum duyamayacağın bir incelikte

Anlamıyorsun savaşıyorum ben kendi içimde
Yarın kaçta yanında olayım diyorsun sinsice
Sanki bilmiyorum ben gelişinin sebebini
Sen uzaklardayken
Akıllandım ben senin gelmek isteyişlerine
Sen fark edemezsende...

Benim bir fikrim var senin düşüncesizliğine
Sen benden git gidebildiğince
Sonsuz uzaklık sınırına yaklaş mesela bir iyice
Arama, sorma, gelme, aklına düşürme sen beni gerekirse

Bak ciddi söylüyorum
Sen bu gece ölmüş ol bende
Ben mezar yeri bile aramayayım sana
Bırakayım leş gibi ortada
Bir karnını doyuran olur elbet seninle
Yaşarken faydan olmadı şu hayata
Dilerim;
Ölün bir değer bulur leş kargalarının midesinde
Sana karşı hala bir umut besliyorum ya işe yararsın diye
Galiba gerçekten bir aptallık var bende



_______________________


16 yorum:

  1. Bu nasıl bir şeydir süper olmuş süper olmuş böyle kelimeler yağ gibi akmış ellerine sağlık günüme anlam kattın güzel ama çok güzel yüreğinden öperim :)

    YanıtlaSil
  2. kabahat ya da aptallık diye suçlarız hemen kendimizi ama aslında kimse de bir suç yada kabahat yoktur ki...istendiği yerde, istenildiği şekilde olamamak değil midir her iki tarafında derdi...

    YanıtlaSil
  3. Bu sahici bir mektup değil mi? O kadar bildik ki.. Bilmemek istediğim kadar tanıdık ki.. Yıllar yıllar öncesinden.. Ama hala hatırladığım.. Şimdilerdeyse uzaktan izlediğim..

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş gerçekten, ben şiir sevmem aslında bu düz yazı-şiir arası biey omuş harika.

    YanıtlaSil
  5. Çok keskin ve bir o kadar da etkileyici..

    YanıtlaSil
  6. Her yerde, her şeyde bir mâna vardır..

    Leş kargasında saklı kalmış bir mâna; leş kargasına mâna saklayan bir yazar..

    Sanki mâna anlaşılmasın, anlamına ulaşılmasın istenmiş..

    -mka-

    YanıtlaSil
  7. Şu yaımda güzel bir yürek buldun ya asıl ben seni öperim ateş böceği :)

    YanıtlaSil
  8. tarafın derdi falan yok aslında maya, mesele olmayacağını bile bile taraf olmaya çalışmakta.

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim guguk kuşu dediğin gibi şiirimsi oldu dile getirilişi bir parça :)

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim hayatın ortasında desene tam da istediğim gibi yansımış satırlarıma :)

    YanıtlaSil
  11. sana tanıdık gelmeyecekti de kime gelecekti ki zaten değil mi lal...

    YanıtlaSil
  12. İnadına aptal diye bilinen saflığı, masumiyeti korumak lazım...Kargalara yem etmeden...
    İzin vermemeli temiz duygulara karasını sürmesine.
    Belki hatta o sesi sonsuza göndermeli sesi bile değmesin diye kulaklara.
    Sevebilen bir yürekte öfke olmasın diye, içindeki aşka sarılmalı her defasında...

    YanıtlaSil
  13. manası ulaşmıştır ulaşması gerekene mutlaka, anlamış mıdır dersen, fark etmez aslında şu saatten sonra :)

    YanıtlaSil
  14. arzu mümkün mü saflığı yem etmemek çıkar bir adam ya da kadın o saflığa karasını çalacak, saf aşkın kırmızısını öfkenin griliğine çevirecek. Zaman griyi tekrar kırmızıya çevirir yürekte aşk oldukça. Zaman gerek...

    YanıtlaSil
  15. Zaman; dilerim tekrardan -siyaha dönüşmüş grileri- kırmızıya dönüştürür.En güzeli onu da bağışlamak galiba kargalara leş olmadan önce.Yazın kara, karga kara, mana kara, vatandaş kara.Bağışlamazsan karanlıkları kaldırmak zor olur yoksa.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  16. can tontinim, haber vereyim dedim. bağışlayalı çok oldu. belki o yüzden gülüyordur artık yüzüm. sevgiyle öperim.

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...