08 Mart 2009

SABAH UYANINCA GÜLÜMSEYİN


geçmişimden geldin
neşenle
neşelen dedin

günüme keyif
yazdıklarıma dikkat
geceme huzur
uykuma sıcaklık verdin

sabah uyanınca
ne keder kalmıştı
ne umutsuzluk
ne hüzün

yokluğunmuş sızım
sabah uyanınca anladım
keşke sabahlarımda olsan
ben her gece huzurla uyuyup
uyandığımda seni yüzümde bulsam
_________________________________

Gülümsemem eksik kalmış sabahlara.
Yüzünüzde, gözlerinizde kocaman bir gülümseme ile uyanmanız dileklerimle...
Yalnız... Ya da Onunla...

Fotoğraf / İnternet üzerinden gelmişti. Sene 1996 -1997. Back-up cd'lerde bir yazımı ararken buldum onu. Uyandığınızda size gülümseyen bir adam/kadınla güne başlamak gibisi yoktur herhalde. Size gülümseyen biri yoksa, siz gülümseyin kendinize... Şimdi değilse ne zaman der bir arkadaşım her seferinde, bencede.
ŞİMDİ DEĞİLSE NE ZAMAN GÜLÜMSEYECEKSİNİZ KENDİNİZE...
_____________________________________________

12 yorum:

  1. Gülümsemek; en şifalı ilaç bana göre de...Esnemek gibi de bulaşıcı.Güneş gibi sıcak...Deniz kadar engin..

    YanıtlaSil
  2. arada unutuyorum sanırım. şimdi hatırlayınca önce sana gülümsedim, sonra camdaki yansımama, ondan sonra da sabahtan beri bulutların arkasına saklanmaya çalışan güneşe.. o da bize gülümsesin diye bekliyorum. mutlu haftalar, gülümsemen eksik olmasın:)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel olmuş betimlemeler dilek; deniz kadar enginim ve güneş kadar sıcakım gülümsemeni görünce :)

    YanıtlaSil
  4. gülümsemeni aldım koydum yüreğime, güneş gülümsedi buralara, karşı kıyıda buluşmak için beklediğimiz bahar geliyor galiba Nily. Sana da en mutlu haftalar...

    YanıtlaSil
  5. Evren sen ne yaptın yaw kimdir bu adam sabah sabah dağıldım yaw :))

    YanıtlaSil
  6. ne tatlı ama di mi bekriya :)

    YanıtlaSil
  7. fotodaki arkadaş gülümseyecek ama değil mi :))

    YanıtlaSil
  8. yok canım ben kaldım sana :) ayrıca o fotodaki adamla ilgili başka planlarım var benim :)))

    YanıtlaSil
  9. tatlı ne ki adam ömürlük yani:) var mı böyle canlılar yaw ahah :)

    YanıtlaSil
  10. bekriya nazar değdireceksin adama... hem konunun ana fikrinden uzaklaşma. mesele güne gülümseyerek uyanmak. rica edeceğim odağı o yöne çekelim. adamın fotoyu kaldıracam o alcak yani :)

    YanıtlaSil
  11. valla ben bilmem adamı gördükten sonra mutsuz olduğuma karar verdim gülümseyemem kusura bakma :)

    elinde böyle bi adam olmayınca ne gülcem yaw, kaldır resmi kalbim dayanmayacak yoksa :)

    YanıtlaSil
  12. neden kıskançlık yapıyosun sne... adamdan 8 adet klonlamışlar... biri sana 7 si bana :)
    hahah

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...