24 Mart 2009

YAZILANI YORDUM - 1


kadının geçmişi an gelir çıkar karşına,
bu güne kadar sevdiğini zannettiğin herşeyi silip götürür senden...
geçmişi şimdisidir ve geleceği senin değildir...
sen bırakmasan da, o geçmişini ve geleceğini alıp gider bir gün.
sen arkasından bakakalırsın.
ama dersin ama ben bir ömürlük sevgi biriktiriyorum senin gözlerinin içine baktığım her an. o da, şimdi de arkamda bıraktığım kederleri topla, bir ömürlük acı olsun yüreğine der.
sen, acıyı çok tattım ben, sen de öğrendim sevgiyi dersin.
o, yanlıştı herşey ilk başladığında hatırlasana, nasıl da herkes karşı çıkmıştı aşkımıza der.
sen herşeye rağmen sevdim dersin, o herşeye rağmen gider...
sen herşeye rağmen yanlışını görmezsin
sen kederler içinde söversin hayata
sen bir gece ansızın bir kadının koynunda bulursun kendini
sen kentin gri sokaklarında bir berduş
sen yaralı bir yüreksin
sen sevdasın dillerde destan
sen bir kadının en kuytusunda pervasızca dolaşan
sen bir gece ansızın, bir patlama sesi
sen bir gece ansızın, kafana sıktığın bir kurşunla duvarlara akan kan
sen bir kadının kalbindeki sızı
sen ananın yüreğini dağlayansın
sen kurda kuşa yem olansın
sen bir avuç toprak
sen seni terk eden kadının evindeki saksıdasın
sen kadının gözyaşları ile suladığı, herşeye rağmen ona açan bir çiçek
sen herkese herşeye rağmen sevensin
oysa sen
herşeye rağmen sevilmeyensin


________________________




_______________________


8 yorum:

  1. Herşey kendiyle çoğalır diyordu adam...Sevgiyi bile sevgiyle çoğaltabilceğini zannediyordu...Oysa hayat sadece almaya programlı olduğundan hiç kimse yada hiç bir şey bu kanunu değiştirmedi...Aşk tek taraflıdır...Sonuç tek taraflı sevgiler dünyasında alınan yapan sevgi oksijenleri oldu...

    Evrencim sözlerime eklediğin sözcükleri seviyorum ben ve iyiki diyorum iyiki seni tanımışım ve bir daha iyiki ki iyiki benimlesin canım editörüm benim :)))

    YanıtlaSil
  2. Senin o güzel yüreğinden öperim ben :)

    YanıtlaSil
  3. bu "her" "hiç" olmaz belki ama "bazen" olduğu zamanlar vardır elbet...yok mudur yoksa...

    YanıtlaSil
  4. editöre yağ çekmek yok... zaten lafını da dinlemiyorsun. :)))

    YanıtlaSil
  5. bende senin güzel yüreğini öperim ateş böceği...

    YanıtlaSil
  6. bu kadın için yoktur bence maya... yazılanın orjinali pek bir tek bir özel kadına yazılmış gibiydi. bilmem belki ben öyle algıladım :)

    YanıtlaSil
  7. ben böyle biteceğine inanmak istemiyorum o yazının...

    gerçi olmasını istemediğim nice şey var ve oluyor, oldu.

    çok güzel olmuş evren'im.

    YanıtlaSil
  8. saol feanorcum ama biliyorsun yazı erdemin...o hikayesini böyle sonlandırmamıştı... bendeki yansıma bu şekilde oldu. arızaya bağlanacak ya illa :)

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...