06 Mart 2009

CESET




uçurumdan atlamış bir kadının faydası olmaz sana


ve döndüremezsin ölmüş birini hayata


...


...


...







ölüme uzanmışım


bilerek isteyerek


başımda beklemen geri getirmez ki beni sana








ben şimdi yaşam destek ünitesinde nefes alan biriyim


fişimi çeksen bir ottan farksız bedenim


verimsiz bozkırların


kurak buğdayları gibiyim


ne toprağa


ne topraktan beslenene faydam var benim






saydam bir dünyada


atmayan koca yüreğimle


sevilmeyen kederler içindeyim






uçurumların kenarında dolaşıyorum


dengesizim


hayata zorla tutturulmuşum bir ataç yardımıyla


atacı alsan


düşerim





ben bu gece ölümle randevulaşmış


gece bekçisiyim


kapım açık


gelse, buyura gerek kalmayacak kadar


açılmışım, açmışım kendimi




ben doktorun ölüm saati ilanını bekleyen


cesedim
_______



______________________________

Fotoğraf / My Lost Lenore by Daria Endresen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...