09 Mart 2009

BİR DİLEĞİM VAR



oradasın biliyorum


karışıksın

kırgınsın

dağılmışsın

belki


ama asla ve asla güçsüz değilsin


aksine
güçlüsün

hem de çok


bildiğinden

gördüğünden

yansıdığından

çok daha güçlü güzel bir

YÜREĞİN var senin



ben buradayım biliyorsun


sesleniyorum sana

duyuyorsun sesimi

biliyorum

ama bir de

iyice bir anla istiyorum


bir dileğim var ikimize

oyun çağında kırılıp kalmış

iki çocuk gibiyiz seninle

ama

gülümsemeliyiz güne

hatta

gülümse şimdi şu anda kendi kendine


GÜLÜMSE-YELİM

birlikte


güzel yüreklerimiz yansısın

bizi düşünenlerin yüzüne

bir gülümseme yayılsın

sen-in oralardan

ben-im buralara

ta uzaklarda yaşayan onlar-a bulaşsın

bilmedikleri bir sebeple

güne gülümseyerek uyansın insanlar


sadece sen bil

sadece ben bileyim

gün güneşliyse

ve gülümsüyorsa kırılmışlıklar

herşey güzel bir yüreğin çırpınışıyla başlar


ve

başladı

gün

...


sevgiyle

gülümsemeyle

bir sesle

sesin yüreğin kadar güzel

artık

daha bir başka seviyorum yüreğini


hala gülümsemediysen

geç değil

şimdi


bir kez daha

dene

GÜLÜMSE



______________________________


22 yorum:

  1. Sahte gülüşlerin yerini
    Yüreğiyle gülen insanlar doldursun dünyanı

    YanıtlaSil
  2. dünyam yüreği güzel insanlarla dolu, sahte gülüşleri eliyorum zamanla, bende insanlar 10 la başlar, sıfır olmaları için o kadar çoktur ki şansları ateş böceği... dilerim yüreği güzel bütün insanlar yüreği güzel insanlarla karşılaşırlar...

    YanıtlaSil
  3. :)) sondan başa okumaya başladım da bu mutluluk mimi işe yaramış gibi geldi bana sağolasın şaşkın kova :)))

    YanıtlaSil
  4. :D
    pardon gülümse demiştin dii mi ?
    sırıt değil
    :))

    YanıtlaSil
  5. dışarıyı çıkmaya hazır hüzne inat, gülümse:)

    YanıtlaSil
  6. yaradı valla maya... sana da iyi gelsin dilerim...sabah uyanınca gülümse hayata :)

    YanıtlaSil
  7. evet evet tutsak, gülümse ve hatta sırıt o da olur, karşındaki gülümser seni görünce :)

    YanıtlaSil
  8. çok doğru ya içerde bir yerde di mi o hala, hüzün hep içimizde... ittim ben onu en derinlere ama ne inatçıdır o, çıkar gelir bir iki güne hayatın tam ortasında çelme takar sevinmelerime...

    YanıtlaSil
  9. Baharın etkisimidir bilmem ama bir gülümsemedir gidiyor her yerde...Hatta bir kaç gün üst üste gülümseme ikonları eksik gelen mailler bile bugün şakıyor:))

    Yakışmış...Raglalasak (mı) hazır toplanmışken:))

    YanıtlaSil
  10. kesinlikle raglalasak diyorum buraneros, (mı) sı fazla olmuş :))) saatlerimizi ayarlayalım mı ne dersin :))))

    YanıtlaSil
  11. yani kimseyi yalnız bırakmak istemem,cumartesi epey yüklenmiş olsamda bir iki ragladan bişey olmaz,bana uyar:)))Gelenek olup, bloglar üzerinden blog partileri düzenleniyormuş bir bakıyorsun:)))

    YanıtlaSil
  12. harika olur düşünsene evindesin, istediğin müziği dinliyorsunuz, üstünde ne olup olmadığı bir tek seni bağlıyor... nasıl içtiğinde... alabildiğine yalnızsın, alabildiğine kalabalık o anda. dur dur bu akşam denemeli saat 10'da. sırf kafiyeli diye seçilmiştir saat.
    o anda saat 10 da :)

    YanıtlaSil
  13. Saçma, ama; insan ister istemez gülümsüyor, bu yazıyı okuyunca..

    Cidden, gerçekten, hakkaten, harbi, valla bak.. :))

    Salak -mka- :))

    -mka-

    YanıtlaSil
  14. :))) of mka ya sen de beni güldürdün akşam akşam :)

    YanıtlaSil
  15. efsacım gülümsemeni şimdi gördüm iyi mi? daha da güzel ve kocaman gülümselemerle kaldığı yerden davem etsin hayatın-ız. öperim ikiiniz de en kocamanından :)

    YanıtlaSil
  16. olsun gördünya, hem fenamı oldu birer kez daha gülümsedik.

    YanıtlaSil
  17. aslında evet hiç de fena olmadı, yazıyı okudum bir kez daha ve sonra yorumları gülümsedim, hoşuma gitti valla :)

    YanıtlaSil
  18. Sevgili EVREN
    Güzel yüreğin ve ruhun şiirinde seni hiç tanımayan birini bile sıcacık yerlere götürüyor. Sağol. Dilerim sen de hep gülümsersin, hem de tüm yüreğinle... Sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. Sevgili Nilgün;
    ne kadar zorlarsa zorlasın hayat, yürek gülümser an gelir... Bir anlık gülümseme günlerce bizi ayakta tutar diye düşünürüm. Bir an bile ısındığsa yüreğin ve gülümsediyse yüzün ne mutlu bana ve bunu hisseden sevdiklerine :)

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...